حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
شناسه : 32163

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی اظهارکرد: در کنار برنامه های معنوی عزاداری ماه محرم امسال به ابتکار قوه قضاییه و دادگستری استان ها، پویش مردمی ” به حرمت حسین (ع) می بخشم” در ماه محرم راه اندازی و اجرایی شد و در ماه صفر نیز ادامه خواهد یافت. وی خاطرنشان کرد: در ماه محرم […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی اظهارکرد: در کنار برنامه های معنوی عزاداری ماه محرم امسال به ابتکار قوه قضاییه و دادگستری استان ها، پویش مردمی ” به حرمت حسین (ع) می بخشم” در ماه محرم راه اندازی و اجرایی شد و در ماه صفر نیز ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در ماه محرم امسال همچنین در راستای اجرای پویش مردمی ” به حرمت حسین (ع) می بخشم” ضمن جلب رضایت در ۲ پرونده قصاص، ۵ هزار و ۶۹۶ مورد سازش در دعاوی حقوقی و کیفری و ایجاد سازش در ۲۲۲ پرونده مددجویان زندان ها نیز حاصل شده است.

رئیس دادگستری استان کرمان یادآور شد: در ماه محرم امسال و با اجرای پویش مردمی “به حرمت امام حسین (ع) می بخشم”، ۲ فقره نزاع های دسته جمعی و طایفه ای نیز منتهی به صلح و سازش شده و پرونده های قضایی آنها مختومه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی یادآور شد: در پرونده های کلان اختلاف مالی نیز شش پرونده با دخالت متنفذین، روحانیون و ریش سفیدان و با استفاده از پویش مردمی “به حرمت امام حسین (ع) می بخشم” منتهی به صلح و سازش شده است.

وی با اشاره به این مطلب که این پویش با عنوان “به حرمت امیرالمومنین (ع) می بخشم” نیز در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی و اجرا شد و نتایج بسیار خوبی نیز به دنبال داشته است، تاکید کرد: اصل اساسی در این پویش ها، ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه است که جزء برنامه ها و سلوک ائمه اطهار(ع) بوده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهارکرد: ائمه اطهار (ع) در بخشش دیگران پیشگام بوده اند و همواره تاکید داشته اند که سایر افراد نیز با روحیه صلح و سازش پیش رفته و همدیگر را ببخشند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با بیان این مطلب که در استان کرمان به منظور تبلیغ این پویش اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، تاکید کرد: براساس ارتباط گیری با متنفدان و ریش سفیدان تلاش شد که این موضوع به خوبی در استان کرمان اجرایی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.