حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
شناسه : 23003

حیدر آسیابی از ورود دستگاه قضایی به موضوع واژگونی مینی بوس صبح امروز در گنبد کاووس خبر داد و گفت: دادستانی گنبدکاووس به موضوع حادثه دلخراش بامداد امروز واژگونی مینی بوس این شهرستان ورود کرد و هم اکنون پرونده کیفری در شعبه ششم بازپرسی دادسرا تشکیل شده است. آسیابی افزود: در این پرونده علاوه بر […]

پ
پ

حیدر آسیابی از ورود دستگاه قضایی به موضوع واژگونی مینی بوس صبح امروز در گنبد کاووس خبر داد و گفت: دادستانی گنبدکاووس به موضوع حادثه دلخراش بامداد امروز واژگونی مینی بوس این شهرستان ورود کرد و هم اکنون پرونده کیفری در شعبه ششم بازپرسی دادسرا تشکیل شده است.

آسیابی افزود: در این پرونده علاوه بر عوامل انسانی، سایر عوامل دخیل در بروز این حادثه نیز بررسی می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دستگاه قضایی این پرونده را به صورت ویژه پیگیری می‌کند و گزارش اقدامات انجام شده به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.بامداد امروز، یک مینی بوس که همه مسافران آن زنان و کودکان بودند در محور مینودشت به گنبدکاووس نزدیک روستای اسلام آباد واژگون شد. این حادثه تاکنون سه فوتی و ۲۳ مصدوم به همراه داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.