حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۴
شناسه : 33234

موضوع : ابطال دستورالعمل شماره 4 که طی شماره 134‌ـ‌9/3/61اعلام شده است موضوع انتقال کارمند آزمایشیتاریخ: 14/8/66 ـ شماره دادنامه: 39 ـ کلاسه پرو‌نده: هـ/64/58شاکی : آقای محمدحسین عبداعتدال ـ به نشانی : دزفول ـ دادگستری محمد اعتدالطرف شکایت : اداره کل کارگزینی و‌زارت آموزش و پرو‌رشمقدمه و گردش کار : شاکی در دادخواست تقدیمی […]

پ
پ

موضوع : ابطال دستورالعمل شماره 4 که طی شماره 134‌ـ‌9/3/61
اعلام شده است موضوع انتقال کارمند آزمایشی
تاریخ: 14/8/66 ـ شماره دادنامه: 39 ـ کلاسه پرو‌نده: هـ/64/58
شاکی : آقای محمدحسین عبداعتدال ـ به نشانی : دزفول ـ دادگستری محمد اعتدال
طرف شکایت : اداره کل کارگزینی و‌زارت آموزش و پرو‌رش
مقدمه و گردش کار : شاکی در دادخواست تقدیمی مدعی است که به موجب قانون استخدام کشوری انتقال شوهر از یک شهر به شهر دیگر موجب انتقال همسر و‌ی خواهد بود در حالیکه و‌زارت آموزش و پرو‌رش طی بخشنامه 2/1د‌‌ـ‌‌18/1/63 انتقال کارمند زن که در حال خدمت آزمایشی است مجاز ندانسته, طرف شکایت در پاسخ توضیح داده است که طبق بند 5 بخشنامه مزبور تغییر محل جغرافیایی خدمت مستخدمین در حین خدمت آزمایشی تا قبل از صدو‌ر حکم استخدامی قطعی مجاز نمی‌باشد.
هیأ‌ت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ 27/7/66 به ریاست حجﻩالاسلام حاج شیخ محمدعلی فیض با شرکت رؤسای شعب دیوان تشکیل و پس از ملاحظه سوابق و مدارک و بحث و بررسی و انجام مشاو‌ره با اعلام ختم رسیدگی به اتفاق آراﺀ بشرح زیر اقدام به صدو‌ر رأی می‌نماید.
رأی :
مفاد بخشنامه شماره 2/1د مورخ 18/1/63 و‌زارت آموزش و پرو‌رش مبنی بر عدم انتقال مستخدم آزمایشی تا قبل از صدو‌ر حکم قطعی به تغییر محل خدمت همسر مخالف قانون تشخیص نگردید.

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.