حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۲۸
شناسه : 7270

حقوق24 : رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضایی از رایزنی با سازمان سنجش آموزش کشور برای تعیین مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سال ۹۹ مرکز وکلای قوه قضاییه خبر داد و گفت که به تعویق افتادن آزمون سال جاری بعید است. به گزارش ایرنا، علی بهادری جهرمی با اعلام اینکه […]

پ
پ

حقوق24 : رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضایی از رایزنی با سازمان سنجش آموزش کشور برای تعیین مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سال ۹۹ مرکز وکلای قوه قضاییه خبر داد و گفت که به تعویق افتادن آزمون سال جاری بعید است.

به گزارش ایرنا، علی بهادری جهرمی با اعلام اینکه ۸۳ هزار نفر در آزمون امسال مرکز وکلای قوه قضاییه ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: برای ثبت‌نام در آزمون، مدارک و مستنداتی نیاز بود که تعداد بسیاری از داوطلبان به ویژه از دانشگاه آزاد اسلامی برای دریافت گواهی‌های تحصیلی از دانشگاه دچار مشکل شده‌اند و تقاضای مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون دارند. مجری برگزارکننده آزمون وکالت سال جاری، سازمان سنجش آموزش کشور است و در حال مذاکره با این سازمان هستیم تا در صورت امکان مهلت مجدد ثبت‌نام برای داوطلبان فراهم شود.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: مجری برگزار کننده آزمون وکالت سال گذشته، دانشگاه پیام نور بود و با وجود رضایت کامل از برگزاری آزمون ۹۸، به دلیل اینکه معمولا داوطلبان علاقه مند بودند که مجری سازمان سنجش باشد، امسال سازمان سنجش آزمون وکالت را برگزار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: آزمون وکالت چهارم مهر ماه در نوبت صبح و آزمون مشاوران خانواده بعد از ظهر همان روز برگزار می شود و داوطلبان در هر دو آزمون می توانند در مرکز استانی انتخابی خود به سهولت امتحان دهند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه در پاسخ به اینکه آیا امکان تعویق آزمون وکالت به دلیل شیوع کرونا وجود دارد یا نه، گفت: آزمون وکالت بعد از آزمون سراسری کنکور دانشگاه‌ها، بزرگترین آزمون در کشور است. تصمیم گیری درباره برگزاری آزمون در صلاحیت ستاد ملی مقابله با کرونا است و اگر این ستاد در مورد عدم برگزاری آزمون تصمیم بگیرد، این آزمون به تعویق می‌افتد البته بعید است که چنین اتفاقی رخ دهد.

بهادری جهرمی افزود: موضوع کرونا در صلاحیت ما نیست و امکان پیش بینی هم ندارد؛ امیدواریم آزمون وکالت ۹۹ با رعایت استانداردهای لازم در زمان مقرر برگزار شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.