حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۲
شناسه : 44134

به گزارش حقوق 24 ب اختبار، کارنامه قبول‌شدگان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت. این آزمون روز ۳ شهریور سال جاری به صورت همزمان در ۷۵ شهر کشور و مجموعا ۹۳ حوزه امتحانی برگزار شد و ۱۱۰ هزار داوطلب در آن به رقابت […]

پ
پ
نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲ اعلام شد

به گزارش حقوق 24 ب اختبار، کارنامه قبول‌شدگان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

این آزمون روز ۳ شهریور سال جاری به صورت همزمان در ۷۵ شهر کشور و مجموعا ۹۳ حوزه امتحانی برگزار شد و ۱۱۰ هزار داوطلب در آن به رقابت پرداختند.

برای ورود به صفحه اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه کلیک کنید

اطلاعیه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون سال ۱۴۰۲

به اطلاع متقاضیان آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳برگزار شد، می‌رساند، کارنامه نتایج نهایی ‌آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قابل مشاهده است. متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون، چنانچه جزء پذیرفته‌شدگان هستند، می‌بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ برای انجام ثبت‌نام و بارگذاری مدارک به سامانه جذب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به نشانی:  jazb.23055.ir مراجعه نمایند. بدیهی است مسئولیت و تبعات عدم ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در تاریخ اعلامی، بر عهده داوطلب خواهد بود.
لازم به توضیح است تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آزمون وکالت از طریق درگاه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی www.23055.ir قابل مشاهده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.