حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
شناسه : 43915
آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ با حضور حدود ۱۰۵ هزار داوطلب در سراسر کشور برگزار شد و نتایج آن تا دو ماه آینده منتشر می‌شود. تعداد نهایی پذیرفته‌شدگان تخمین زده شده بین ۱۱ تا ۱۲ هزار نفر است. پس از اعلام نتایج اولیه، فرآیند انتخاب و استخدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز خواهد شد و پذیرفته‌شدگان به نیروی قضایی کشور افزوده می‌شوند.
پ
پ
زمان اعلام نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۲

به گزارش حقوق 24: آزمون وکالت مرکز در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲، در سراسر کشور با حضور حدود ۱۰۵ هزار نفر از داوطلبان برگزار شد. در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۲ تا کانون نقل قول های متفاوتی از رییس این مرکز اعلام شده است.

برگزاری آزمون در سراسر کشور

با توجه به گزارش‌ها، آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه به طور همزمان در ۷۵ شهر کشور و در مجموع ۹۳ حوزه امتحانی برگزار شد. این برگزاری گسترده، نشان‌دهنده اهمیت و ارتباط آزمون با حوزه‌های مختلف در کشور است.

ترکیب جنسیتی داوطلبان

به تفکیک جنسیتی داوطلبان، از این تعداد کلی ۵۱ هزار نفر از آنها خانم و ۵۴ هزار نفر مرد هستند. این تنوع جنسیتی و نشان‌دهنده شرکت فعال خانم‌ها در این آزمون مهم است.

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۲

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه که ابتدا گفته بود بنا بر هماهنگی‌های صورت گرفته نتایج اولیه ۴۰ روز کاری پس از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود. اخیرا در گزارش ایسنا اعلام کرده است که با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۲ تا دو ماه آینده منتشر خواهند شد.

تعداد قبول شدگان آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۲

همچنین بهزاد پورسید، معاون حقوقی قوه قضاییه، پیش‌بینی کرده است که تعداد نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ مرکز وکلای قوه قضاییه بین ۱۱ هزار تا ۱۲ هزار تن خواهد بود.

فرآیند انتخاب و استخدام

با توجه به تصریح محمد نویسنده و عضو شورای عالی وکلای مرکز وکلا، پس از اعلام نتایج اولیه، فرآیند انتخاب و استخدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز خواهد شد. پذیرفته‌شدگان برای بارگذاری مدارک و شرکت در فرآیند جذب به اداره سنجش و ارزیابی مرکز وکلای قوه قضائیه ارجاع داده خواهند شد. این مراحل مهم جهت تکمیل فرآیند انتخاب وکلا و افزودن به نیروی قضایی کشور می‌باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.