حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۹
شناسه : 42572

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در محل تونل تنگه زاغ در محور بندرعباس سیرجان که از دو روز قبل در اثر تصادف و آتش سوزی تانکر حامل سوخت مسدود شده است، از آخرین مراحل پاکسازی، ایمن سازی و بازگشایی این تونل بازدید کرد.  وی همچنین در جمع اعضای گروه‌های امدادرسان، فنی […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در محل تونل تنگه زاغ در محور بندرعباس سیرجان که از دو روز قبل در اثر تصادف و آتش سوزی تانکر حامل سوخت مسدود شده است، از آخرین مراحل پاکسازی، ایمن سازی و بازگشایی این تونل بازدید کرد. 

وی همچنین در جمع اعضای گروه‌های امدادرسان، فنی مهندسی و پلیس حاضر شد و ضمن عرض خداقوت، اظهار داشت: از تلاش‌های نیرو‌های امداد، پلیس راهور، آتش نشانی، مأموران انتظامی، بسیج، راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و همه دستگاه‌های اجرایی و علی الخصوص از صبوری و همکاری بسیار خوب مردم تشکر می‌کنیم. 

مجتبی قهرمانی تأکید کرد: حضور مسئولان در جمع نیرو‌های امداد، دستگاه‌های خدمت رسان و پلیس حاوی این پیام است که تلاشگران عرصه خدمت را در زمان بحران و حوادث تنها نخواهیم گذاشت و با حضور میدانی در حد توان خود به دنبال کمک برای رفع موانع و کاهش مشکلات آن‌ها هستیم.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته تا ساعت ۲ بامداد دیروز، ۸ دستگاه ماشین اعم از تریلر و تانکر حامل سوخت که در تونل دچار آتش سوزی شده بودند با کمک بولدوزر‌ها و کامیون‌ها خارج شده و عملیات پاکسازی و ایمن سازی تونل تنگه زاغ با کمک عوامل فنی و آتش نشانی نیز در مراحل نهایی خود می‌باشد و همزمان بازدید فنی و برآورد خسارات نیز در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده و اقدامات جهادی همه دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و پلیس پس از تکمیل مراحل پاکسازی و ایمن سازی تونل تنگه زاغ، آخرین مراحل بازگشایی این تونل نیز انجام شده و طبق گزارش دستگاه‌های متولی و ضابطین، جاده ترانزیتی حاجی آباد به بندرعباس تا ساعاتی دیگر به صورت کامل زیر بار ترافیک خواهد رفت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این سانحه، بر لزوم پیگیری و تکمیل مراحل درمان حادثه دیدگان از سوی متولیان امر و دستگاه‌های مسئول و شناسایی علل وقوع این سانحه و رسیدگی قانونی به هر نوع تخلف و قصور احتمالی تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین به مسئولین پلیس راهور، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دستور داد، ضمن نصب بنر‌های هشدار دهنده برای کاهش میزان تصادفات، به منظور جلوگیری از تکرار این نوع حوادث، پایش میدانی بر محور مواصلاتی حاجی آباد به بندرعباس به ویژه در محدوده تونل تنگه زاغ را تشدید کنند.

گفتنی است؛ بامداد روز “یکشنبه ۱مرداد ۱۴۰۲” بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون از پشت با تانکر حامل سوخت در تونل تنگه زاغ، آتش سوزی مهیبی اتفاق افتاد و هشت خودرو دچار حریق شدند که متأسفانه تاکنون در این حادثه ۴ نفر بر اثر استنشاق دود و جراحات ناشی از سوختگی جان خود را از دست داده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.