حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
شناسه : 44977

در حالی که نیروهای پلیس آمریکا به سرکوب تظاهرات دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پرداخته‌اند، دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا با ادامه تحصن و اعتراضات خود، نشان داده‌اند که از این موضع پشت نخواهند کشید. بیش از هزار و ۷۰۰ دانشجو در سراسر آمریکا به دلیل حمایت از مردم فلسطین بازداشت شده‌اند. اما با وجود […]

پ
پ

در حالی که نیروهای پلیس آمریکا به سرکوب تظاهرات دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پرداخته‌اند، دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا با ادامه تحصن و اعتراضات خود، نشان داده‌اند که از این موضع پشت نخواهند کشید.

بیش از هزار و ۷۰۰ دانشجو در سراسر آمریکا به دلیل حمایت از مردم فلسطین بازداشت شده‌اند. اما با وجود این اقدامات سرکوبگرانه، تظاهرات‌های دانشجویان همچنان ادامه دارد.

به گزارش‌ها، در ایالت ورجینیا، پلیس ضدشورش آمریکا به تظاهرات مسالمت‌آمیز دانشجویان در حمایت از غزه حمله کرده و با استفاده از ماشین‌های آب‌پاش، تظاهرات‌کنندگان را متفرق کرده است.

نیویورک تایمز اعلام کرده که صد‌ها نفر از دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا با وجود تهدیدات نیروهای امنیتی، به تحصن در حمایت از غزه ادامه می‌دهند.

تحصن‌کنندگان با وجود حضور گسترده نیروهای امنیتی و پرواز بالگردها، آماده مقابله با نیروهای پلیس شده‌اند.

در پی ادامه تحصن دانشجویان، دانشگاه کالیفرنیا کلاس‌های درس را در روز‌های پنجشنبه و جمعه به صورت مجازی برگزار کرد.

همچنین، تظاهرات‌کنندگان دانشگاه کلمبیا به نزدیکی در اصلی این دانشگاه رسیده و شمار زیادی از نیروهای پلیس مقابل دانشگاه مستقر شده‌اند.

دانشجویان دانشگاه کلمبیا با وجود متفرق کردن تحصن از سوی نیروهای امنیتی و بازداشت شماری از هموطنان خود، مجدداً به تحصن در این دانشگاه ادامه دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.