حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
شناسه : 44976

معین الدین سعیدی، نماینده مجلس، با اشاره به عدم نیاز به قانون حجاب، بیان کرد که کنار هم گذاشتن عفاف و حجاب هم الزاماً درست نیست. او اظهار داشت: “معنای حجاب، الزاماً عفاف نیست؛ هیچ اشکالی بر عفت برخی افراد نمی‌توان گرفت.” سعیدی به این نکته اشاره کرد که در مناسبت‌های ملی، از افراد بی […]

پ
پ

معین الدین سعیدی، نماینده مجلس، با اشاره به عدم نیاز به قانون حجاب، بیان کرد که کنار هم گذاشتن عفاف و حجاب هم الزاماً درست نیست. او اظهار داشت: “معنای حجاب، الزاماً عفاف نیست؛ هیچ اشکالی بر عفت برخی افراد نمی‌توان گرفت.”

سعیدی به این نکته اشاره کرد که در مناسبت‌های ملی، از افراد بی حجاب در صدا و سیما رونمایی می‌شود، اما بعد از انتخابات، چنین مسأله‌ای فراموش می‌شود. وی با انتقاد از برخی از نمایندگان مجلس، افزود: “ما تجربیات تلخی از ارجاع طرح‌ها به اصل 85 داشتیم. قوانینی مانند قانون جوانی جمعیت و صیانت از فضای مجازی که بسیار کلی هستند و باید روی آن‌ها چکش کاری شود، به اصل 85 ارجاع شده‌اند و در آنجا دیگر امکان پیشنهاد و نقد وجود ندارد.”

وی با بیان اینکه حجاب بی تردید یک ضرورت شرعی و سیاسی است، افزود: “اما موارد متعددی داریم که ضروریت بیشتری دارند. بحث ربا در بانکداری خیلی مسأله‌ی مهم‌تری است. بحث معیشت و کوچک شدن سفره‌ی مردم و پرواز گوشت و مرغ از سفره‌ی مردم موضوع مهم‌تری است. بحث زباله گردی و معلولین و مسکن و کودکان کار اهمیت هزاربرابری دارند.”

سعیدی در پایان افزود: “بحث حجاب البته موضوع مهمی است، اما برخی مسائل دیگر مانند معیشت، زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم نیاز به اولویت دارند و باید در این مسائل فعالیت بیشتری صورت گیرد.”

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.