حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۲۰
شناسه : 40254

هیئت وزیران در جلسه مورخ 24/6/1387 بنا به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و شورای نگهبان و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آیین نامه نحوه پرداخت حق الزحمه مجریان و ناظران انتخابات را به شرح زیر تصویب نمود: آیین نامه نحوه پرداخت حق الزحمه مجریان و ناظران انتخاباتمصوب […]

پ
پ

هیئت وزیران در جلسه مورخ 24/6/1387 بنا به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و شورای نگهبان و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آیین نامه نحوه پرداخت حق الزحمه مجریان و ناظران انتخابات را به شرح زیر تصویب نمود:

آیین نامه نحوه پرداخت حق الزحمه مجریان و ناظران انتخابات
مصوب 1387,06,24با اصلاحات و الحاقات بعدی

ماده 1– به منظور اجرای بهینه قوانین انتخابات اعم از انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی، حق الزحمه مقطوع عوامل اجرایی و نظارتی از جمله انتخابات برگزار شده در سال 1386 و مرحله دوم در سال 1387 از محل اعتبارات مصوب شورای نگهبان و وزارت کشور به شرح زیر تعیین و ملاک محاسبه قرار می گیرد:

الف (اصلاحی 26/10/1387)– حق الزحمه کلیه عوامل اجرایی و نظارتی به ازای هر نفر سیصد هزار (000/300) ریال به ازای هر روز و حداکثر تا سه روز.

ب – حق الزحمه هر یک از اعضای هیئت‏های اجرایی و نظارتی در حوزه انتخابیه اصلی در هر دوره شش میلیون (000/000/6) ریال.

ج – حق الزحمه هر یک از اعضای هیئت های اجرایی و نظارتی در حوزه انتخابیه فرعی در هر دوره چهارمیلیون (000/000/4) ریال.

د – ارقام فوق برای انتخابات های بعدی با پیشنهاد مشترک وزارت کشور و شورای نگهبان و تصویب هیئت وزیران قابل تغییر است.

هـ – مطالبات حق الزحمه افراد یادشده در سالهای قبل از سال 1386 براساس دستورالعمل موضوع بخشنامه شماره 94646/35941 مورخ 9/8/1385 معاون اول رییس جمهور محاسبه و از محل فوق پرداخت می گردد.

و – دستگاه های اجرایی حق پرداخت مازاد بر حق‏‏الزحمه مقطوع انتخابات تحت عنوان اضافه کار و یا پاداش از محل اعتبارات عمومی کشور را ندارند.

ز – تقدیرنامه های صادره از سوی رؤسای هیئت های نظارت شهرستان و استان از نظر برخورداری از مزایای مترتب بر آن به ترتیب معادل تشویق نامه فرماندار و استاندار می باشد.

ماده 2– دستگاه های اجرایی موظفند با نیروهای مأمور خود مطابق با احکام مقرر در قوانین انتخابات (حسب مورد) رفتار نمایند.

ماده 3– وزارت کشور و شورای نگهبان اعتبارات موردنیاز حق الزحمه مقطوع را متناسب با نوع انتخابات در بودجه سنواتی پیش بینی و به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ارایه نمایند.

ماده 4– کلیه موارد مغایر با این آیین نامه در امور پرداخت حق الزحمه انتخابات لغو می گردد.

پرویز داودی-معاون اول رئیس جمهور

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.