حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
شناسه : 41304

پس از چندین سال پیگیری، انتقال زندان شهرستان مهاباد از محدوده تجاری به بیرون از شهر با اختصاص ۹ هکتار زمین برای ساخت زندان جدید از سوی مسئولان استانی و شهری آغاز شد. این زمین در محدوده جاده مهاباد به ارومیه و حوزه صنایع پتروشیمی شهرستان مهاباد قرار دارد که با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان […]

پ
پ

پس از چندین سال پیگیری، انتقال زندان شهرستان مهاباد از محدوده تجاری به بیرون از شهر با اختصاص ۹ هکتار زمین برای ساخت زندان جدید از سوی مسئولان استانی و شهری آغاز شد.
 
این زمین در محدوده جاده مهاباد به ارومیه و حوزه صنایع پتروشیمی شهرستان مهاباد قرار دارد که با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان زمین اختصاصی به مقدار ۹ هکتار از نقاط مرغوب و مناسب ساخت زندان جدید است. 
 
در حاشیه سفر حاجی محمدی مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌های کشور به استان آذربایجان غربی به همراه هیات کارشناسی از موقعیت زمین اختصاصی بازدید و ضمن بررسی امکانات و شاخص‌های لازم برای استقرار زندان زمین اعطایی از سوی مسئولان شهرستان مهاباد مورد تایید قرار گرفت. 
 
حاجی محمدی در این سفر با اشاره به قدمت و ضرورت انتقال زندان شهرستان مهاباد گفت: به زودی مقدمات انتقال اسناد رسمی بر اساس قانون جدید مولدسازی دولت در سطح ملی انجام می‌شود و با توجه به سابقه مطالعاتی در خصوص انتقال زندان مهاباد با تخصیص اعتبارات اولیه عملیات ساخت زندان جدید با نظر کارشناسان سازمان زندان‌های کشور به ظرفیت ۱۵۰۰ نفر در خارج از محدوده شهر مهاباد آغاز می‌شود. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.