حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
شناسه : 40989

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه با دادستان مرکز و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر و مسئولان قضایی شهرستان جم با حضور در فرودگاه توحید جم علت تعطیلی این فرودگاه را مورد بررسی قرار داد. مهدی مهرانگیز در نشستی که بهمین منظور برگزار شده بود، با شنیدن مسائل و مشکلات موجود و دلایل […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه با دادستان مرکز و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر و مسئولان قضایی شهرستان جم با حضور در فرودگاه توحید جم علت تعطیلی این فرودگاه را مورد بررسی قرار داد.

مهدی مهرانگیز در نشستی که بهمین منظور برگزار شده بود، با شنیدن مسائل و مشکلات موجود و دلایل تعطیلی این فرودگاه در جمع مدیران فرودگاه و همچنین مدیران شرکت پالایشگاه گاز فجر جم به عنوان متولیان امر و اعضای شورای شهر جم به نمایندگی از مردم، دستورات لازم را در خصوص بازگشایی این فرودگاه که یکی از خواسته‌های اصلی مردم است را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان در این دیدار با بیان اینکه استفاده کردن از حمل و‌نقل ایمن و با کیفیت یکی از مصادیق حقوق عامه است دستورات لازم در این خصوص را صادر و مقرر کرد تا دادستان شهرستان جم تا حصول نتیجه و اعلام به مردم شهرستان با دقت و سرعت این موضوع را پیگیری کرده و در صورت ترک فعل متولیان مربوطه، آن‌ها را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.