حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۴۲
شناسه : 40290

 محمد جعفر عبدالهی گفت:در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان دو نفر به یکی از اماکن نظامی شهر سمنان تعرض ناکام کرده و قصد اقدام خرابکارانه داشتند که با اقدام به موقع نیرو‌های امنیتی قبل از هر اقدامی شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند. وی تشریح کرد: متهمین در ابتدا به لحاظ عجز از تودیع […]

پ
پ

 محمد جعفر عبدالهی گفت:در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان دو نفر به یکی از اماکن نظامی شهر سمنان تعرض ناکام کرده و قصد اقدام خرابکارانه داشتند که با اقدام به موقع نیرو‌های امنیتی قبل از هر اقدامی شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی تشریح کرد: متهمین در ابتدا به لحاظ عجز از تودیع تامین مناسب کیفری روانه زندان شدند و در نهایت پس از گذشت ۱۴ روز از دستگیری، کیفرخواست آنان صادر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی رسیدگی به محاکم کیفری دو ارائه شد.

عبدالهی در ادامه افزود: حوزه حقوق عامه و موضوعات آن وسیع است و حفظ و تامین امنیت روانی از مطالبات به حق مردم است که دستگاه قضایی استان سمنان به سادگی از کنار آن نمی‌گذرد.

وی ادامه داد: معاندین وقتی اماکن نظامی و مهم را مورد تعرض قرار می‌دهند باید منتظر اقدام قانونی و فارغ از مماشات و اغماض نهاد‌های امنیتی، انتظامی و قضایی باشند. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: وقتی از دستگاه قضایی استان به عنوان یکی از نهاد‌های امنیت آفرین سخن به میان می‌آید، نتیجه آن برخورد قانونی و عبرت آموز و بلکه بازدارنده خواهد بود. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه خاطرنشان کرد: اخلال در امنیت جامعه با هر وصفی با رفتار قاطعانه و بدون تسامح دستگاه قضایی همراه است و یقیناً مسامحه با متعرضین به امنیت مردم اتفاق نخواهد افتاد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.