حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
شناسه : 39837

مهدی مهر انگیز در نشست با مدیرعامل جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در خصوص اقدامات قضایی دادگستری در تعیین تکلیف انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات استان گفت: پس از تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی در انبار‌ها، کارگروه تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی که اعضای آن […]

پ
پ

مهدی مهر انگیز در نشست با مدیرعامل جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در خصوص اقدامات قضایی دادگستری در تعیین تکلیف انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات استان گفت: پس از تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی در انبار‌ها، کارگروه تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی که اعضای آن از دادگستری، بازرسی، تعزیرات حکومتی، گمرک، بنادر و کشتیرانی و اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بودند، تشکیل شد.

وی افزود: به همین منظور در راستای تعیین تکلیف و تسهیل فرآیند ترخیص و خروج کالا‌های رسوبی و تجمیع شده به ویژه کالا‌های اساسی مورد نیاز و جلوگیری از اطاله و ماندگاری بدون دلیل این کالا‌ها دستورات لازم قانونی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به تعیین تکلیف کالا‌های فاسد شدنی اشاره کرد و گفت: جهت تعیین تکلیف این قبیل کالا‌های سریع الفساد دستورات ویژه صادر شده تا از رسوبی شدن آن‌ها جلوگیری و سریعا تعیین تکلیف و اقدم شود.

مهرانگیز با اشاره به بازدید‌های مستمر از انبار‌های اموال تملیکی استان و برگزاری جلسات متعدد به منظور تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌ها اظهار کرد: با اقدام جهادی که صورت گرفت تمامی پرونده‌های کالا‌های موجود در انبار‌ها تعیین تکلیف شدند که از جمله این موارد کالا‌ها و ماشین آلات سبک و سنگین رسوبی در انبار‌ها و پارکینگ‌ها بود که تعیین تکلیف و از طریق مزایده به فروش رسیدند.

وی ادامه داد: در رابطه با تعیین تکلیف کانتینر‌های کالا در گمرکات که سال‌ها بلاتکلیف بودند اقدامات زیادی انجام شده است و در حال حاضر تمام موارد تعیین تکلیف شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به درآمد‌های سازمان اموال تملیکی استان و تعزیرات حکومتی استان گفت: با وجود بیش از ۳ هزار پرونده رسوبی با همکاری مدیران اداره کل تعزیرات استان، سازمان بنادر و گمرکات و اموال تملیکی به تمام پرونده‌های رسوبی رسیدگی شد و در حال حاضر کمتر از ۱۰۰ پرونده در حال رسیدگی وجود دارد.

مهرانگیز یکی از موضوعات مهم را ساماندهی به انبار‌های اموال تملیکی دانست و گفت: مسئولان متولی این امر با اهتمام ویژه در خصوص رعایت انجام اقدامات قانونی بر حوزه عملکردی خود نظارت کامل داشته باشند و در جهت پیشگیری از قاچاق کالا و ارز بیشتر تلاش کنند.

وی از اقدامات و تلاش‌های بی وقفه مدیر و کارکنان اداره کل اموال تملیکی استان بوشهر در پیشبرد مأموریت‌های محوله که موجب تحولات چشمگیر در این خصوص با جلوگیری از رسوب کالا‌ها و سرعت عمل در تعیین تکلیف اموال تملیکی شده است، قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین تأکید کرد: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی پس از تاکیدات رئیس قوه قضاییه حرکت رو به جلویی داشته و مطمئناً با ادامه این روند، گام‌های بلندی در جهت صیانت از اموال بیت‌المال برداشته خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.