حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
شناسه : 39706

 آقای محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان از ابلاغ اسامی مشمولین عفو عید سعید فطر استان سمنان به مراجع قضایی و سازمان زندان ها خبر داد. رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح این خبر افزود: پس از نگاه کریمانه و رأفت اسلامی پدرانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) به مشمولین حائز شرایط معرفی […]

پ
پ

 آقای محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان از ابلاغ اسامی مشمولین عفو عید سعید فطر استان سمنان به مراجع قضایی و سازمان زندان ها خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح این خبر افزود: پس از نگاه کریمانه و رأفت اسلامی پدرانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) به مشمولین حائز شرایط معرفی شده به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه ؛ اسامی مشمولین به مسئولان قضایی و روسای سازمان زندان ها اعلام شد.

عبدالهی ادامه داد: به مسئولان قضایی تاکید شده در مرحله اول با سازماندهی تیم هایی متشکل از کارکنان اجراهای احکام کیفری مراجع قضایی و زندان ها ، افرادی که با اعمال عفو و تخفیف مجازات ، محکومیت آنان منتهی به آزادی می شود بلافاصله اقدام و قبل از فرا رسیدن عید سعید فطر زمینه بازگشت آنان به آغوش خانواده ها را فراهم کنند.

وی در ادامه گفت: در مرحله بعدی این اطمینان خاطر به مشمولین تخفیف و تبدیل مجازات به حبس داده می شود که پرونده آنان بررسی و نتیجه اعمال استحقاق عفو به آنان ابلاغ و از مجازات آنان کاسته خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه خاطر نشان کرد: پس از عنایت ریاست معزز قوه قضائیه در پیشنهاد اعمال عفو به مناسبت عید سعید فطر ، دستگاه قضایی استان سمنان با جدیت وظیفه خطیر خود را در اعمال این عفو به کار بسته تا حلاوت آن برای مشمولین باقی بماند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.