حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
شناسه : 38916

محمود اسپانلو  گفت: علیرغم این که خرداد ماه امسال برای ساماندهی وضعیت گوزن‌های پارک جنگلی قرق با حضور مدیران منابع طبیعی، محیط زیست و شهرداری قرق، تصمیم گیری شده بود، اما بررسی‌ها حاکی از بی توجهی به نگهداری این گونه جانوری منحصر به فرد ایرانی است.  دادستان مرکز استان گلستان افزود: در بازدید امروز از […]

پ
پ

محمود اسپانلو  گفت: علیرغم این که خرداد ماه امسال برای ساماندهی وضعیت گوزن‌های پارک جنگلی قرق با حضور مدیران منابع طبیعی، محیط زیست و شهرداری قرق، تصمیم گیری شده بود، اما بررسی‌ها حاکی از بی توجهی به نگهداری این گونه جانوری منحصر به فرد ایرانی است.

 دادستان مرکز استان گلستان افزود: در بازدید امروز از پارک جنگلی قرق با دستور دادستانی، خوراک یک ماه این گوزن‌ها تامین شد.

وی ادامه داد: پنج شنبه هم در جلسه‌ای که در دادسرای گرگان با حضور مدیران منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری قرق و دامپزشکی استان برگزار می‌شود، درباره وظایف هر دستگاه درقبال نگهداری این جانوران تصمیم گیری خواهد شد.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: اگر در بررسی‌ها کوتاهی یا ترک فعل این مدیران مشخص شود از باب ترک فعل هم برای متخلفان پرونده تشکیل خواهد شد.

روز گذشته خبری مبنی بر گرسنگی ۱۰ روزه گوزن‌های قرمز پارک جنگلی قرق در فضای مجازی منتشر شد.

حدود نیم قرن پیش نخستین مرکز تکثیر و نگهداری مرال در کشور با هدف بقای نسل این گونه کمیاب در پارک جنگلی قرق گرگان تاسیس شد. هم اکنون ۸ مرال در این پارک جنگلی نگهداری می‌شود که ۶ گوزن ماده آبستن هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.