حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
شناسه : 38635

محمد جعفر عبدالهی در دیدار با رئیس و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه افزود: حوادث تلخ ساختمانی که باعث آسیب‌های جانی و مالی می‌شود زنگ خطری برای ایمن سازی ساختمان‌های استان بوده و مسئولان این امر بایستی به این مهم اهتمام بیشتری داشته باشند. وی […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی در دیدار با رئیس و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه افزود: حوادث تلخ ساختمانی که باعث آسیب‌های جانی و مالی می‌شود زنگ خطری برای ایمن سازی ساختمان‌های استان بوده و مسئولان این امر بایستی به این مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با تأکید به ایمن سازی ساختمان‌های سطح استان اظهار کرد: با استفاده از توانایی‌های علمی و تجربی مهندسان و نیرو‌های متخصص می‌توان در عرصه عمران، آبادانی و تأمین ایمنی و مقاوم سازی و حتی بهداشت و سلامت اماکن و اموال غیرمنقول نقش اساسی و تأثیر گذاری را ایفاء کرد.

عبدالهی به مقاوم سازی ساختمان‌های قدیمی در بافت‌های فرسوده و پرتراکم سطح استان نیز اشاره و تاکید کرد: ایمن سازی و استحکام ساخت و ساز‌ها، علاوه بر ساختمان‌های در حال احداث می‌بایست در بافت‌های فرسوده و پرجمعیت شهری و در معرض خطرات احتمالی جانی و مالی هم مورد توجه و پیگیری جدی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: مهندسان ناظر بر امور ساخت و ساز؛ بدون اغماض تخلفات مالکان ساختمانی را به شهرداری‌ها اعلام تا با احداث ساز‌های غیر فنی و ناامن، امنیت محل سکونت افراد به مخاطره نیافتد.

وی به استفاده از سازه‌های مستحکم در ساختمان‌ها یادآور و تأکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان در اجرای مقررات مربوط به ساخت و ساز جدی، دقیق و بدون اغماض عمل کند و با تشدید نظارت‌ها در این حوزه از ایمن سازی ساختمان‌ها اطمینان، تا به سهم خویش در حفظ و تأمین امنیت شهروندان کوشا و مشارکت داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان به دفعات مختلف به نهاد‌های متولی و مسئول در امور مقاوم سازی و شناسایی سازه‌ها و ساختمان‌های نا ایمن توصیه کرده؛ قبل از وقوع حوادث احتمالی جبران ناپذیر، پیشگیری از وقوع آسیب‌ها را با مقاوم سازی صحیح ساختمان به صورت جدی پیگیری تا در نهایت با رفتار بدون مماشات و قاطع مراجع قضایی استان روبرو نشوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.