حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
شناسه : 38209

 حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به همراه معاونان خود با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان، با سردار حمید هداوند، فرمانده جدید انتظامی استان البرز دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند. مددی در این دیدار با تاکید بر تعامل و همکاری نزدیک دستگاه قضایی و مجموعه انتظامی استان البرز، […]

پ
پ

 حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به همراه معاونان خود با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان، با سردار حمید هداوند، فرمانده جدید انتظامی استان البرز دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.

مددی در این دیدار با تاکید بر تعامل و همکاری نزدیک دستگاه قضایی و مجموعه انتظامی استان البرز، تصریح کرد: فراجا به عنوان ضابط قضایی در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری‌ها و قانون شکنی‌ها و برخورد با برهم زنندگان امنیت قرار دارد و دستگاه قضایی همواره به عنوان پشتیبان، از این اقدامات در راستای تامین امنیت مردم استان دفاع و حمایت قاطع کرده است.

وی با تقدیر از زحمات سردار عباسعلی محمدیان در مدت تصدی فرماندهی استان البرز، اجرای برنامه‌‎های متعدد در زمینه مقابله با سرقت و جرایم خاص را از محورهای همکاری مشترک برشمرد و ابراز امیدواری کرد در دوران جدید فرماندهی انتظامی استان البرز، شاهد تقویت این تعاملات باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.