حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
شناسه : 38212

مرکز رسانه قوه قضائیه – حیدر آسیابی در مراسم افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان گفت: پیگیری‌هایی که ما در زمینه حقوق عامه به ویژه حقوق سلامت داشتیم، سبب شد ۲ آنژیوگرافی غرب و شرق استان که با موانع اجرایی مواجه بود، اکنون فعال باشند. وی به صدور سالانه ۵۰ هزار گواهی در پزشکی قانونی […]

پ
پ

مرکز رسانه قوه قضائیه – حیدر آسیابی در مراسم افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان گفت: پیگیری‌هایی که ما در زمینه حقوق عامه به ویژه حقوق سلامت داشتیم، سبب شد ۲ آنژیوگرافی غرب و شرق استان که با موانع اجرایی مواجه بود، اکنون فعال باشند.

وی به صدور سالانه ۵۰ هزار گواهی در پزشکی قانونی گلستان اشاره کرد و گفت: با احتساب طرفین سالانه تا ۱۵۰ هزار نفر به پزشکی قانونی استان مراجعه می‌کنند که با افتتاح این پروژه بخش عمده‌ای از مشکل کمبود فضا مرتفع و خدمات رسانی به مردم بهتر ارائه می‌شود.

آسیابی در حاشیه افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان همچنین از ورود پتروشیمی گلستان به بورس، در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ضمن اشاره به حفظ استقلال دستگاه قضایی در تعامل با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان گفت: تعامل خوب با مسئولان دستگاه‌های اجرایی سبب شد مسائل مهم استان از جمله پتروشیمی در مسیر حل و فصل قرار بگیرد و هم اکنون به مرحله‌ای رسیده که پتروشیمی گلستان در آستانه ورود به بورس است. این مهم در راستای سفر رئیس قوه قضائیه و ورود رئیس جمهور و تعامل مشترک نمایندگان سه قوه در استان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت اجرایی هیئت مدیره جدید قبل از سال ۱۴۰۲ گفت: آنگونه که عنوان شده است آغاز دوباره فعالیت‌های پتروشیمی گلستان تا ۴۰ هزار میلیارد تومان آورده برای استان باید داشته باشد. در حال حاضر هلدینگ خلیج فارس طرف حساب ۹۰ هزار سهامدار پتروشیمی استان است.

براساس این گزارش ۲۶ آذرماه سال ۱۴۰۰ بود که رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان گلستان در خصوص پرونده کثیرالشاکی «پتروشیمی گلستان» دستور داد تا این موضوع به صورت ویژه بررسی شود و در همین زمینه هم اختیاراتی به دادگستری استان گلستان برای پیگیری پرونده داده شد.

۴روز پس از سفر رئیس دستگاه قضا، رئیس کل دادگستری استان گلستان گزارش این پرونده را جهت تفویض اختیارات بیشتر به دفتر رئیس قوه قضاییه ارسال کرد. با اقدامات قضایی، دی ماه ۱۴۰۰ هیئت کارشناسی شرکت پتروشیمی ایران، وضعیت طرح پتروشیمی گلستان، اعتبارات و سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه‌اندازی پروژه را مورد بررسی قرار داد.

نهم مرداد ماه امسال نیز رئیس کل دادگستری استان گلستان، از آغاز تشریفات انتقال مدیریت پتروشیمی گلستان به سرمایه گذار جدید خبر داد. همچنین در راستای تعیین تکلیف این پروژه اسناد رسمی پتروشیمی گلستان به سرمایه گذار جدید واگذار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.