حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
شناسه : 37996

محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان از تشکیل پرونده برای مسئولان دو شرکت طرف قرارداد در عرصه تولید قطعات خودرو سازی به اتهام اخلال در نظام تولیدی خبر داد. رئیس کل دادگستری استان سمنان درخصوص جزییات این پرونده گفت: در پی ارائه گزارشی از سوی ضابطین خاص قوه قضائیه مبنی بر وجود اسناد و […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان از تشکیل پرونده برای مسئولان دو شرکت طرف قرارداد در عرصه تولید قطعات خودرو سازی به اتهام اخلال در نظام تولیدی خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان درخصوص جزییات این پرونده گفت: در پی ارائه گزارشی از سوی ضابطین خاص قوه قضائیه مبنی بر وجود اسناد و مدارک مستدل قانونی در رابطه با کسب منافع نامشروع توسط گروهی از افراد با هدف ایجاد اخلال در روند تولید قطعات خودرو، دستورات قانونی لازم صادر و متهمان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد : در همین راستا ۷ نفر، نیمه اول امسال دستگیر و بعد از تفهیم اتهام به دلیل عجز از تودیع تأمین مناسب کیفری صادره روانه بازداشتگاه شدند.

عبدالهی به اتهامات افراد دستگیر شده اشاره و بیان کرد : مشارکت در اخلال نظام تولیدی کشور از طریق فروش ورق های تولیدی در بازار آزاد، مشارکت در قاچاق سازمان یافته قطعات خودرو و معاونت در اخلال در نظام تولیدی اتهامات متهمان است.

وی ادامه داد : افراد بازداشتی از مسئولان دو شرکت طرف قرارداد در عرصه تولید قطعات خودرو سازی هستند که در ادامه تحقیقات در جریان پرونده ، فرار مالیاتی متهمان نیز مشخص شد که تکمیل تحقیقات در رابطه با این موضوع نیز در حال انجام است.

عبدالهی تأکید کرد : دستگاه قضایی استان سمنان حمایت از تولید را به صورت هوشمندانه پیگیری و امنیت فضای اقتصادی جامعه را رصد کرده و قاطعانه با اخلال گران و مفاسد عرصه های تولیدی و اقتصادی برخورد قانونی می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.