حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
شناسه : 37848

حسن خانجانی موقر با حضور در زندان مرکزی همدان و در جمع زندانیانی که بررسی پرونده‌های آنان برای آزادی به اتمام رسیده، اظهار کرد: امروز تعدادی از این زندانیان که مشمول عفو رهبری شدند به مناسبت گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آزاد می‌شوند. وی با بیان اینکه روند بررسی پرونده‌های دیگر زندانیان برای تطبیق با […]

پ
پ

حسن خانجانی موقر با حضور در زندان مرکزی همدان و در جمع زندانیانی که بررسی پرونده‌های آنان برای آزادی به اتمام رسیده، اظهار کرد: امروز تعدادی از این زندانیان که مشمول عفو رهبری شدند به مناسبت گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آزاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه روند بررسی پرونده‌های دیگر زندانیان برای تطبیق با شرایط عفو همچنان ادامه دارد، گفت: معاون اجرای احکام و تعدادی دیگر از قضات به طور مستمر هر روز در زندان هستند تا در امر آزادی زندانیان مشمول عفو عمومی سرعت ببخشند.

دادستان همدان با بیان اینکه لازمه داشتن جامعه‌ای سالم و عدالت محور، برخورداری آن جامعه از دو بعد ایمانی و اعتقادی یعنی توجه ویژه به نماز و قرآن است، تصریح کرد: در آموزه‌های دینی ما بر اقامه نماز که به نوعی سخن گفتن بنده با خالق خویش است تأکید بسیار شده، چرا که نماز انسان را از هر بدی و منکری دور می‌سازد.

وی تلاوت قرآن به ویژه توجه به معانی و تدبر در آیات نورانی را روشنی بخش مسیر سعادت بشری هم در دنیا و هم در آخرت دانست و گفت: امام علی(ع) در نهج البلاغه بر تلاوت قرآن چندین مرتبه قسم یاد کرده و این نشان می‌دهد تلاوت قرآن چه آثار ارزشمندی در زندگانی ما دارد.

خانجانی موقر ادامه داد: بی تردید اخلاق و رفتار صحیح با آموزه‌های قرآنی در وجود آدمی شکل می‌گیرد و نمونه بارز این اخلاق حسنه، دوری از خشم است.

دادستان همدان به زندانیانی که حکم آزادی آنان را امروز به دستشان داد، گفت: از این فرصت آزادی و رأفت نظام بیشترین بهره را ببرید و با توسل به خدا و سیره ائمه اطهار(ع)، یک زندگی خوب در کنار خانواده خود بسازید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.