حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
شناسه : 37174

ناصر عتباتی در دیدار با اعضای شورای تامین شهرستان چالدران، اظهار کرد: تلاش در مناطقی مانند چالدران توفیق بزرگی است که خداوند نصیب می‌کند و انشاء الله فرصت را غنیمت بشماریم و در ارائه خدمت به مردم شریف این منطقه قدم برداریم . وی با بیان اینکه شورای تامین از مهمترین مجموعه‌های تصمیم گیر است، […]

پ
پ

ناصر عتباتی در دیدار با اعضای شورای تامین شهرستان چالدران، اظهار کرد: تلاش در مناطقی مانند چالدران توفیق بزرگی است که خداوند نصیب می‌کند و انشاء الله فرصت را غنیمت بشماریم و در ارائه خدمت به مردم شریف این منطقه قدم برداریم .

وی با بیان اینکه شورای تامین از مهمترین مجموعه‌های تصمیم گیر است، گفت: این شورا می‌تواند تغییر و تحولات اساسی و اقداماتی در راستای رفع مشکلات را انجام دهد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به انسجام و هماهنگی بسیار خوبی که در سطح شورای تامین استان است، تصریح کرد: این انسجام در شورای تامین شهرستان‎ها هم به عینه دیده می‌شود و در این شورا تمام دستگاه‌ها در کنار هم برای تامین امنیت استان و رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه چالدران و بسیاری از شهرستان‎های استان آذربایجان غربی دارای مرزهای کثیری هستند، گفت: مرزی بودن استان آذربایجان غربی همت مضاعف را برای تلاش و کوشش می‌طلبد و باید از فرصت‌های خدماتی نهایت بهره را برای انجام کارهای اثر بخش در استان و در شهرستان که در آن مشغول هستیم بکار بگیریم.

عتباتی از اعضای شورای تامین به ویژه امام جمعه شهرستان چالدران خواست با تقویت شورای حل اختلاف، پرونده‌های مردم را به سمت و سوی سازش سوق دهند.

وی با تاکید بر محرومیت زدایی از استان آذربایجان غربی، گفت: برخی شهرهای استان محروم هستند و باید برای محرومیت زدایی از این شهرها از تمام ظرفیت‌ها به ویژه تولید و اشتغال بهره گرفت.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اظهار کرد: باید به سمت افزودن سرمایه‌های اجتماعی به انقلاب با کار جهادی و خدمت صادقانه و بی منت حرکت کنیم و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نکنیم.

در ادامه جلسه امام جمعه، فرماندار و رئیس دادگستری چالدران نیز مطالبی فراخور جلسه را بیان کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.