حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
شناسه : 37050

 حسین فتاحی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان شبستر با محوریت پیگیری حقوق عامه و بررسی راهکارهای کاهش وقوع تصادفات جاده‌ای در جاده‌های مواصلاتی، اظها کرد: تابلوهای راهنمائی و علائم هشدار دهنده لازم در نقاط حادثه خیز باید نصب و قسمت‌های پرخطر برخی جاده‌ها باید تعریض شود. وی افزود: در رابطه با این […]

پ
پ

 حسین فتاحی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان شبستر با محوریت پیگیری حقوق عامه و بررسی راهکارهای کاهش وقوع تصادفات جاده‌ای در جاده‌های مواصلاتی، اظها کرد: تابلوهای راهنمائی و علائم هشدار دهنده لازم در نقاط حادثه خیز باید نصب و قسمت‌های پرخطر برخی جاده‌ها باید تعریض شود.

وی افزود: در رابطه با این موضوع تمام دستگاه‌های مربوطه مکلف به اجرای مصوبات و ارائه گزارشی کامل از اقدامات انجام شده هستند.

این جلسه با حضور رئیس دادگستری شهرستان شبستر و با حضور دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار و جمعی از مسئولان مربوطه شهرستان شبستر در سالن اجتماعات دادگستری شهرستان شبستر برگزار شد.

طی این نشست هریک از اعضا ضمن ارائه گزارش در خصوص پیگیری و به انجام رساندن مصوبات جلسات گذشته، راهکارهای کارشناسی شده در راستای تصمیمات قبلی را بیان کردند و با جمع بندی و استماع پیشنهادات اعضاء، تصمیماتی اخذ شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.