حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
شناسه : 36966

 در روزهای اخیر رسانه‌های معاند ادعا کردند فردی به نام پوریا جواهری اهل کامیاران به اتهام قتل یکی از نیروهای سپاه پاسداران به اعدام محکوم شده است و در آستانه اجرای حکم قرار دارد این درحالیست که پرونده هنوز به دادگاه ارسال نشده است که حکمی صادر شود. حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس کل […]

پ
پ

 در روزهای اخیر رسانه‌های معاند ادعا کردند فردی به نام پوریا جواهری اهل کامیاران به اتهام قتل یکی از نیروهای سپاه پاسداران به اعدام محکوم شده است و در آستانه اجرای حکم قرار دارد این درحالیست که پرونده هنوز به دادگاه ارسال نشده است که حکمی صادر شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در خصوص مطلب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص «پوریا جواهری» اظهار کرد: این شخص در جریان اغتشاشات مورخ ۲۴ آبان ماه سال جاری در شهرستان کامیاران با اسلحه ساچمه‌ای به سمت مامورین انتظامی، شلیک کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: پس از تحقیقات صورت گرفته توسط مراجع اطلاعاتی شهرستان کامیاران و با دستور قضایی، این شخص در مورخ ۸ آذرماه بازداشت شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت مامورین اقرار و اذعان کرده که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی کرد: برای «پوریا جواهری» قرار بازداشت به اتهام محاربه صادر شده و پرونده این شخص در دادگستری شهرستان کامیاران در حال رسیدگی است و هنوز پرونده به دادگاه ارسال نشده است.

شایان ذکر است که در جریان اغتشاشات مورخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ شهرستان کامیاران، یک نفر از مامورین به شهادت رسیده و تعداد ۳۰ نفر از مامورین نظامی و انتظامی مجروح شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.