حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
شناسه : 36733

غلامعلی دهشیری در رابطه با اقدامات دادگستری استان یزد جهت بهره‌مندی زندانیان از تاسیسات و ارفاقات قانونی اظهار کرد: در راستای برنامه‎ها وسیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر بهره گیری از تأسیسات قانونی جهت کاهش جمعیت کیفری زندانها، جلسات و نشست‌های قضایی به منظور شناسایی ظرفیت‌های قانونی موجود در استان بصورت منظم تشکیل شده است. وی ادامه داد: […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری در رابطه با اقدامات دادگستری استان یزد جهت بهره‌مندی زندانیان از تاسیسات و ارفاقات قانونی اظهار کرد: در راستای برنامه‎ها وسیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر بهره گیری از تأسیسات قانونی جهت کاهش جمعیت کیفری زندانها، جلسات و نشست‌های قضایی به منظور شناسایی ظرفیت‌های قانونی موجود در استان بصورت منظم تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این تدبیر برای محکومان به حبسی است که شرایط حضور در بیرون از زندان و کنترل از طریق تجهیزات الکترونیکی را دارند و وجود آنان برای جامعه خطری ایجاد نمی‌کند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، تاکیدکرد: با بهره‌مندی این محکومان از نظام نیمه آزادی، علاوه بر اینکه خللی به اشتغال و زندگی خانوادگی آنان وارد نمی‌شود، کاهش نظام‌مند جمعیت کیفری زندانها نیز صورت می‌گیرد.

دهشیری همچنین با اشاره به آزادی ۲۱۲ زندانیان استان یزد، تحت مراقبت پابند الکترونیک در ۶ ماهه سال‌جاری، افزود: فضای تردد با پابند الکترونیکی محدود و قابل تنظیم است و می‌توان برای برخی از متهمان تحت قرار و محکومان متقاضی مرخصی نیز از این ظرفیت استفاده کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.