حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۵۰
شناسه : 36185

عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه  مجیدی دادستان مرکز استان و مطهر نژاد مدیر عامل بنیادتعاون زندانیان کشور  عصرگاه روز دوشنبه ۲۸آذرماه در ادامه سفر کاری خود به حوزه قضایی ماکو از زندان شهرستان ماکو بازدید کردند. عتباتی و همراهان در این بازدید ضمن حضور در بندهای مختلف زندان ماکو با تعدادی […]

پ
پ

عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه  مجیدی دادستان مرکز استان و مطهر نژاد مدیر عامل بنیادتعاون زندانیان کشور  عصرگاه روز دوشنبه ۲۸آذرماه در ادامه سفر کاری خود به حوزه قضایی ماکو از زندان شهرستان ماکو بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید ضمن حضور در بندهای مختلف زندان ماکو با تعدادی از مددجویان دیدار چهره به چهره کرده  و به درخواست‌های آنان رسیدگی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

عتباتی در حاشیه این بازدید گفت: در این بازدید وضعیت زندان از جهت ارائه خدمات به مددجویان  و وضعیت قضایی زندانیان بررسی و از روند خدمت رسانی و مشکلات و نیازمندیهای زندان  اطلاع حاصل و دستورات لازم صادر شد.

رئیس شورای قضایی استان تاکید کرد: بازدیدهای دائمی زندانهای استان در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها جزء برنامه های دادگستری استان است و تمام این بازدیدها دارای آثار و برکاتی برای مددجویان می باشد.

شایان ذکر است در ابتدای این بازدید کارگاه تولیدی پوشاک الغدیر با ظرفیت اشتغال ۱۵ نفر و کارگاه تولیدی مس نور با ظرفیت۱۲نفر و مجتمع فرهنگی و تربیتی زندان ماکو توسط عتباتی رئیس کل دادگستری استان افتتاح شد.

عتباتی در پایان پس از بازدید از زندان و افتتاح کارگاههای اشتغال و حرفه آموزی زندانیان از تلاش های مدیران و کارکنان زندان ماکو به خاطر ایجاد فرصت های شغلی،اجرای برنامه های فرهنگی و ارتقا سلامت روحی و روانی زندانیان تقدیر و تشکر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.