حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
شناسه : 36135

 در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی به همراه دو نفر از دادیاران دادسرای دیوان‌عالی کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند […]

پ
پ

 در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی به همراه دو نفر از دادیاران دادسرای دیوان‌عالی کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به پرونده‌های آن ها رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌ قضاییه انجام شد، معاون اول دادستان کل کشور به استماع مشکلات و درخواست‌های مراجعه کنندگان پرداخت و جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی آن ها دستورات لازم را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی درباره درخواست های مطرح شده در این ملاقات مردمی ، اظهار کرد: برحسب دستور دادستان کل کشور به همراه دو نفر از دادیاران دادسرای دیوان‌عالی کشور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور پیدا کردیم؛ ملاقات مردمی در این مرکز یک فرصت مغتنم برای شنیدن مشکلات مردم و پاسخگویی به سوالات آن ها است.

وی افزود: هر اندازه که حضور مسئولان در بین مردم بیشتر باشد و به استماع مشکلات و صحبت های آنها بپردازند به همان اندازه نیز آرامش در جامعه هم برای مردم و هم برای مسئولان به وجود می آید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اظهار کرد: پاسخگوی مسئولان کوچکترین حق مردم است و حقیقتا یکی از موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که همیشه مسئولان در مقابل مردم پاسخگو بوده اند.

معاون اول دادستان کل کشور گفت: یکی از نهادهای همیشه پیشرو در زمینه پاسخگویی به مردم، قوه قضاییه بوده است به طوری که رئیس قوه قضاییه با حضور درمساجد، حسینیه ها ،  نماز جمعه، ملاقات های مردمی به صورت چهره به چهره با مردم دیدار کرده همچنین به صورت سرزده از مجتمع های قضایی بازدید می کند.

وی در ادامه گفت: دادستان کل کشور، مسئولان عالی قوه قضاییه و سایر مسئولان در تلاشند که مشکلات مردم را بشنوند و پاسخگوی آنها باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی عنوان کرد: در این ملاقات مردمی با تعداد کثیری از مردم که از قبل نوبت دریافت و در این مرکز  حضور داشتند ملاقات کرده و به استماع مشکلات آنها پرداختیم همچنین جهت رفع مشکلات آنها دستورات مقتضی را صادر کردیم.

معاون اول دادستان کل کشور گفت: در تعدادی از پرونده ها که در این ملاقات مردمی بررسی کردیم؛ متاسفانه مردم به جهت طمعی که داشتند فریب خورده و اموالشان را در اختیار انسان های کلاش و کلاهبردار قرار دادند بنابراین توصیه می کنم مردم مطالبی که از رسانه ملی پخش می شود و به هشدارهایی که مسئولان می دهند توجه و دقت کنند و بدانند مسئولان خیرخواه آنها هستند.

وی در پایان بیان کرد: از مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌ قضاییه تشکر می‌کنم که زمینه خدمت به مردم را فراهم کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.