حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
شناسه : 36046

 اکبر مختاری در جلسه شورای معاونان دادگستری استان کرمان که در محل سالن شهید بهشتی حوزه ریاست برگزار شد،اظهار کرد: برخی شرکت های تعاونی یک پای بروز زمین خواری هستند و از این رو می طلبد که نظارت ها بر عملکرد تعاونی ها به صورت یک موضوع ویژه مورد توجه قرار گیرد. وی تصریح کرد: […]

پ
پ

 اکبر مختاری در جلسه شورای معاونان دادگستری استان کرمان که در محل سالن شهید بهشتی حوزه ریاست برگزار شد،اظهار کرد: برخی شرکت های تعاونی یک پای بروز زمین خواری هستند و از این رو می طلبد که نظارت ها بر عملکرد تعاونی ها به صورت یک موضوع ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شرکت های تعاونی که در زمینه تولید مسکن فعالیت می کنند، با خرید زمین های فاقد سند رسمی مفروز و مشکل دار، باعث تضییع سرمایه های اعضا و تشکیل پرونده های قضایی که به واسطه تعدد ذینفع بودن آنها جزو پرونده های کثیرالشاکی هستند، می شوند.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمان با اشاره به این مطلب که ضعف قانونی در نحوه نظارت اداره تعاون بر شرکت های تعاونی موجب گشته ادارات تعاون نتوانند اقدامات پیشگیرانه را در این زمینه انجام دهند، اظهارکرد: ادارات تعاون می توانند با ارائه هشدارهای لازم و با آموزش هیئت مدیره ها، نقش پیشگیرانه خود را در این زمینه ایفا کنند.

مختاری در پایان تاکید کرد: پیشنهاد می شود که شرکت های تعاونی فقط اراضی دارای سند رسمی مفروز که اختلافات قضایی پیرامون آنها مطرح نیست را خریداری نمایند تا گرفتار مشکلات بعدی نشوند.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمان گفت: در بعضی پرونده های کلان اختلافات ملکی پای یک شرکت تعاونی در میان است که با خرید اراضی مساله دار و فاقد سند رسمی مفروز و عدم اجرای تعهدات خود، تعداد زیادی دعاوی و پرونده را به دستگاه قضایی وارد می کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.