حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
شناسه : 35603

حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده در جریان بازدید از دادگستری، دادسرای عمومی و انقلاب و شوراهای حل اختلاف مانه و سملقان(آشخانه) و همچنین دادگاه عمومی بخش سملقان با مدیران،قضات و کارکنان این دو حوزه قضایی نیز دیدار و گفتگو کرد و مهمترین مسائل و مشکلات مبتلا به و مطروحه را در ابعاد مختلف مورد […]

پ
پ

حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده در جریان بازدید از دادگستری، دادسرای عمومی و انقلاب و شوراهای حل اختلاف مانه و سملقان(آشخانه) و همچنین دادگاه عمومی بخش سملقان با مدیران،قضات و کارکنان این دو حوزه قضایی نیز دیدار و گفتگو کرد و مهمترین مسائل و مشکلات مبتلا به و مطروحه را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین بطور چهره به چهره با تنی چند از مراجعین نیز گفتگو کرد و ضمن استماع خواسته ها و بررسی مشکلات قضایی آنان در راستای انجام پیگیری های لازم دستورهای مقتضی صادر کرد.

وی ضمن بیان نقش متناسب ساختارها، امکانات و نیروی انسانی در راستای ارتقاء سطوح عملکردی گفت:بطور قطع و یقین در شرایط مناسب هم مراجعین مورد تکریم خواهند بود و هم شاخص های عملکردی بطور قابل توجهی بهبود خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده اظهار کرد: وقتی زمینه های لازم برای ارائه خدمات شایسته در یک مجموعه سازمانی فراهم باشد حفظ کرامت مراجعین در مناسبات اداری به بهترین شکل تجلی خواهد یافت و موجبات انجام امور نیز تسهیل و رضایت نسبی و اعتماد عمومی به دستگاه قضایی نیز افزایش می باید.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به عدم تناسب تعداد قضات رسیدگی کننده به پرونده ها با حجم بالای کار در حوزه قضایی سملقان،گفت:باید کادر قضایی در دادگاه عمومی این بخش تقویت شود و قطعا این موضوع در دستور کار و اولویت اقدام و عمل ما خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده ابراز امیدواری کرد: با تکمیل کادر قضایی و ساماندهی روال و فرایند کار در دادگاه عمومی بخش سملقان و بعلاوه تقویت زمینه های صلح و سازش و نیز سازوکارهای پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی شاهد کاهش حجم ورودی و موجودی پرونده ها در این حوزه قضایی باشیم.

گفتنی است ملاحظه تعدادی از پرونده های زندانی دار، جریانی و مختومه و ارائه تذکرات لازم به متصدیان مربوطه، ساماندهی وضعیت بایگانی راکد و کاهش جمعیت کیفری زندان ها از جمله نکات و بایسته های مؤکد رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در این بازدیدها به شمار می رفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.