حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
شناسه : 35571

مهدی بخشی در نشست ویدئو کنفرانس با روسا و دادستان های سراسر استان کرمان به عملکرد کلی ۸ ماهه استان کرمان اشاره کرد و اظهار کرد: در ۸ ماهه سال جاری ۴۰۵ هزار و ۶۰۰ پرونده به شعب قضایی استان وارد و ۳۹۵ هزار و ۲ پرونده مختومه شده است. وی با اشاره به این […]

پ
پ

مهدی بخشی در نشست ویدئو کنفرانس با روسا و دادستان های سراسر استان کرمان به عملکرد کلی ۸ ماهه استان کرمان اشاره کرد و اظهار کرد: در ۸ ماهه سال جاری ۴۰۵ هزار و ۶۰۰ پرونده به شعب قضایی استان وارد و ۳۹۵ هزار و ۲ پرونده مختومه شده است.

وی با اشاره به این مطلب که نرخ رسیدگی به پرونده ها در ۸ ماهه سال جاری ۹۷.۳۸ درصد بوده است، ادامه داد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها در سال جاری ۸۴ روز بوده است و درصد ابلاغیه های الکترونیک ۹۳ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: نرخ رسیدگی به پرونده ها در دادسراها از ۹۱ درصد در سال گذشته به ۹۷ درصد و در دادگاه های تجدید نظر از ۹۹ درصد به ۱۰۱ درصد افزایش یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهارکرد: موجودی پرونده های دادگستری تا پایان آبان ماه نسبت به ابتدای سال ۹.۸۷ درصد افزایش داشته است.

بخشی بیان کرد: بر مبنای سنجش عملکرد دادسراهای عمومی و انقلاب استان کرمان، شهرستان های راور، بردسیر، عنبرآباد، کهنوج، ریگان، شهربابک، رودبار جنوب و سیرجان نرخ رسیدگی بیش از ۱۰۰ درصد داشته اند.

وی گفت: دادگاه های ریگان، زرند، شهربابک، سیرجان، قلعه گنج و بافت نیز نرخ رسیدگی بالای ۱۰۰ درصد داشته اند.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان اظهارکرد: ساردوئیه، گلباف وفهرج و بردسیر بیشترین درصد محکومیت های جایگزین حبس به محکومیت حبس در ۸ ماهه امسال را به خود اختصاص داده اند.

بخشی گفت: در ۸ ماهه سال جاری ۷ هزار و ۹۱۶ جلسه دادرسی الکترونیک با زندان ها برگزار شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.