حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
شناسه : 35207

علی‌محمدی رئیس‌کل دادگستری استان به همراه بهرام‌نیا استاندار ایلام و جمعی از مسئولین استانی از بازداشتگاه بازدید کردند. مسئولین ارشد استان و مراجع‌قضایی در بازدیدی سه‌ساعته با متهمین بازداشتگاه، مددجویان کانون اصلاح‌وتربیت و بند نسوان دیدار کردند. علی محمدی نیز در ادامه گفت: تلاش مراجع‌قضایی برای حل مشکلات زندانیان است و قطعا بازدیدهای مستمر قضات […]

پ
پ

علی‌محمدی رئیس‌کل دادگستری استان به همراه بهرام‌نیا استاندار ایلام و جمعی از مسئولین استانی از بازداشتگاه بازدید کردند.

مسئولین ارشد استان و مراجع‌قضایی در بازدیدی سه‌ساعته با متهمین بازداشتگاه، مددجویان کانون اصلاح‌وتربیت و بند نسوان دیدار کردند.

علی محمدی نیز در ادامه گفت: تلاش مراجع‌قضایی برای حل مشکلات زندانیان است و قطعا بازدیدهای مستمر قضات از زندان ها و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت کیفری تاثیرگذار است.

وی افزود: اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجدشرایط در دوره تحولی قوه‌قضاییه با اجرای طرح‌های پایش و غربالگری در دستور کار است و پنجشنبه‌های هر هفته در زندان‌ها انجام می شود.

احسانی مدیرکل زندان‌های استان ایلام نیز خاطر نشان کرد: مسئولین استان و مراجع‌قضایی همواره با همکاری اثربخشی که با زندان‌های استان دارند در اجرای برنامه‌های اصلاحی‌وتربیتی و تبیین مطلوب اقدامات بازپرورانه نقش موثری دارند و دست یارای سنگربانان اصلاح‌وتربیت هستند.

وی گفت: در سطح زندان‌های استان سعی شده است اصول و مبانی زندانبانی اسلامی پیاده سازی شود و برنامه‌های تدوینی سازمانی به نحو مطلوب اجرا شوند.

استاندار ایلام در دیدار با زندانیان گفت: در مدت تحمل حبس با خود خلوت کنید و برای جبران گذشته تلاش کنید. وی افزود: اجرای برنامه‌های اصلاحی‌وتربیتی در سطح زندان‌ها و تلاش برای رفع مشکلات با هدف بازگشت سالم زندانیان به جامعه انجام می شود. بهرام‌نیا خطاب به زندانیان اذعان کرد: سعی کنید فردی مفید برای جامعه باشید و در کنار خانواده‌هایتان به پویایی هرچه بهتر جامعه کمک کنید.

گفتنی است در ادامه بازدید از بند نسوان، یکی از زندانیان زن که به جرم مالی در زندان بود با کمک ستاد دیه و همت خیرین از زندان آزاد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.