حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
شناسه : 34854

 حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در نشست شورای عالی بسیج حقوقدانان فارس بر اهمیت جهاد تبیین مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب در راستای مقابله با هجمه های دشمن اشاره و افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی از کمترین امکانات دفاعی برخوردار بودیم و امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و پیشرفت است و به همین دلیل دشمنان […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در نشست شورای عالی بسیج حقوقدانان فارس بر اهمیت جهاد تبیین مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب در راستای مقابله با هجمه های دشمن اشاره و افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی از کمترین امکانات دفاعی برخوردار بودیم و امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و پیشرفت است و به همین دلیل دشمنان از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ترس و واهمه دارند.

رئیس کل دادگستری استان فارس به ضعف زیرساخت های تبلیغات و رسانه ای بخصوص در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متأسفانه دشمنان نظام با استفاده از زیر ساخت های رسانه ای گسترده و راه اندازی جنگ های تبلیغاتی و رسانه ای علیه ما در صدد ایجاد بدبینی در جامعه علیرغم اقدامات و دستاوردهای مهم ایران اسلامی در طی این سالها هستند.

وی با اشاره به اینکه ضعف هایی در حوزه رسانه و تبلیغات داریم و به درستی عمل نکرده ایم و برخی از زیرساخت ها و بسترهای فضای مجازی مناسب جهت آگاه سازی مردم ایجاد نشده است بر ضرورت توجه به جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری و بیان دستاوردهای نظام با استفاده از شیوه ها و روش های علمی و روز دنیا توسط همه نهادها تأکید کرد و افزود: بسیج حقوقدانان به لحاظ غنای علمی در حوزه تخصصی حقوق باید پیشگام باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: لازم است بسیج حقوقدانان با استفاده از ظرفیت های لازم و با اقدامی جهادی نسبت به توجیه معترضین اقدام کند تا بار دیگر فریب دشمنان نظام را نخورند چرا که دشمن سعی می کند تا به بهانه های واهی مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امید جهان اسلام و آینده به ایران اسلامی است خاطر نشان کرد: عده ای فریب خورده با سرپیچی از قانون و حرمت شکنی سعی در خدشه دار کردن و ضربه زدن به آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند که لازم است ابتدا برای این افراد تفهیم شود که این دشمنی ها ماندگار نیست و پس از تببین و آگاه سازی با ارائه راهکارهای مختلف جلوی حرمت شکنی ها و اغتشاشگران گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: در این خصوص مسئولین باید موضع صریح و شفاف داشته باشند و بسیج حقوقدانان نیز وظیفه دارد به نحو قاطعانه و با جدیت علیه مسائل خلاف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موضع گیری نموده و مطالبه گری کند و در این خصوص لازم است نشست های بصیرتی و جلسات مطالبه گری از سوی بسیج حقوقدانان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه قضات دادگستری استان فارس عضو بسیج حقوقدانان استان هستند و این امر بر غنای این مجموعه افزوده است بر تلاش و همراهی بیشتر قضات دادگستری استان فارس در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم و فعالیت و کار جهادی تأکید کرد و گفت: بسیج که به تعبیر مقام معظم رهبری به درستی شجره طیبه نامیده شده است قطعاً زمینه پیشرفت کشور را فراهم خواهد کرد و مانع جدی نفوذ دشمنان نظام خواهد شد و امروز وظیفه جدی بسیج حقوقدانان تبیین، موضع گیری قاطعانه علیه مسائل خلاف نظام است.

رئیس کل دادگستری استان فارس به برخی از اقدامات بسیج حقوقدانان استان فارس از جمله فراهم آوردن زمینه آزادی بیش از هزار و ۷۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به کمک دادگستری و ستاد دیه در سال گذشته و همچنین طرح هر مسجد یک حقوقدان اشاره کرد و از تلاش ها و همراهی سپاه فجر استان فارس با مجموعه قضایی استان قدردانی کرد.

در پایان این نشست از تلاش ها و فعالیت های چندین ساله سرهنگ پاسدار علیزاده مسئول بسیج حقوقدانان استان فارس تجلیل و قدردانی و سرهنگ پاسدار مهبودی مسئولیت جدید سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس را عهده دار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.