حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
شناسه : 34847

 علیرضا احمدی منش از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی این استان بازدید کرد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در جریان این بازدید، با حضور در آزمایشگاه های مختلف معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن نظارت بر فرآیند اقدامات این معاونت در جریان مراحل انجام آزمایشات در این […]

پ
پ

 علیرضا احمدی منش از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی این استان بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در جریان این بازدید، با حضور در آزمایشگاه های مختلف معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن نظارت بر فرآیند اقدامات این معاونت در جریان مراحل انجام آزمایشات در این مرکز قرار گرفت.

وی در ادامه ضمن تأکید بر نقش آزمایشات تخصصی در رسیدگی دقیق و عادلانه به پرونده های قضایی، بر لزوم دقت نظر و تسریع در اعلام نتایج این آزمایش ها تأکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین پس از استماع مشکلات و مطالبات مسئولان آزمایشگاه های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان، به منظور رفع موانع موجود جهت تسریع در روند اعلام نتایج آزمایشات، دستورات لازم را صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.