حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
شناسه : 34736

مراسم تشییع پیکر، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رحمانی، رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشور امروز یکشنبه-۲۲ آبان ماه- با حضور مسئولان عالی قضایی  در سرسرای کاخ دادگستری برگزار شد. حجت‎الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده وی، قضات دیوان عالی کشور و همکاران اداری اظهار کرد: مرحوم حجت ‎الاسلام […]

پ
پ

مراسم تشییع پیکر، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رحمانی، رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشور امروز یکشنبه-۲۲ آبان ماه- با حضور مسئولان عالی قضایی  در سرسرای کاخ دادگستری برگزار شد.

حجت‎الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده وی، قضات دیوان عالی کشور و همکاران اداری اظهار کرد: مرحوم حجت ‎الاسلام والمسلمین رحمانی در جلسات هیأت عمومی حضور فعال داشتند و اکنون فقدان این برادرعزیز برای بنده قابل باور نیست.

وی با قدردانی از حضور باشکوه قضات و همکاران قضایی و اداری در این مراسم تصریح کرد: از همه شما تشکر می‌‎کنم که در چنین اجتماعی برای تسلی دل خانواده این برادرعزیز حضور یافتید و همین حضور باشکوه نشاندهنده اخلاص و خدمت صادقانه حجت‎ الاسلام والمسلمین مرحوم رحمانی است.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه در ارتباط با شخصیت حجت ‎الاسلام والمسلمین قاضی رحمانی گفت: این قاضی شریف، روحانی، مخلص، پرکار، باانگیزه و بسیار با روحیه بود و در رسیدگی به پرونده‎ها نیز اخلاص و دقت به خرج می‌داد به گونه‌ای که در ایام تعطیل و ساعات غیراداری و حتی در زمان بیماری و دوره نقاهت سرکار حاضر شده و به انجام وظیفه می‎پرداختند.

حجت‎ الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم با اشاره به خدمات شایسته رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشور افزود: این قاضی بزرگوارخدمات شایسته‎ای را در اوایل خدمتشان در دادگستری دماوند، رباط کریم، دادگستری تهران و دادسرای دیوان عالی کشور و در سمت‎های مختلف به انجام رساند و در دیوان عالی کشور نیز به لحاظ پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران و شخصیت ولایی، بسیجی و انقلابی که داشت به پرونده های مهم اقتصادی و امنیتی با دقت و اخلاص رسیدگی می کرد.

رئیس دیوان عالی کشور در پایان ضمن تسلیت ویژه به خانواده معزز حجت‎الاسلام والمسلمین مرحوم رحمانی خاطرنشان کرد: امیدواریم روح ایشان در آرامش و در جوار ائمه اطهار علیه السلام  قرار گیرد.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مرحوم علیرضا رحمانی، رئیس شعبه نهم دیوان عالی کشور ابتدا به عنوان عضو معاون و سپس مستشار وارد دیوان عالی کشور شد و  پیش از ورود به دیوان عهده‏دار مسئولیت‎هایی همچون رئیس دادگستری دماوند، رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم، دادیار دادسرای دیوان عالی کشور، معاون دادستان تهران بود.

شایان ذکر است؛ همکاران قضایی و اداری پیکر مرحوم رحمانی، رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشور را از کاخ دادگستری تشییع کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.