حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
شناسه : 34546

محمدرضا حداد با اعلام خبر آزادی یک محکوم جرایم مالی غیرعمد به همت شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد، اظهارکرد: یک فقره پرونده جرایم مالی که محکوم آن به دلیل عدم توانایی پرداخت دِین در زندان بسر می برد به شعبه ۳۱ شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد ارجاع شد و پس از برگزاری […]

پ
پ

محمدرضا حداد با اعلام خبر آزادی یک محکوم جرایم مالی غیرعمد به همت شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد، اظهارکرد: یک فقره پرونده جرایم مالی که محکوم آن به دلیل عدم توانایی پرداخت دِین در زندان بسر می برد به شعبه ۳۱ شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد ارجاع شد و پس از برگزاری جلسات متعدد، شاکی با گذشت مبلغی از بستانکاری خود، رضایت خود را اعلام و مقدمات آزادی این مددجو از زندان فراهم شد.

معاون توسعه حل اختلاف استان یزد با بیان اینکه صلح و سازش آسانترین روش حل اختلاف است اظهارکرد: باید افراد جامعه را به صلح و سازش تشویق و ترغیب کرد تا قبل از طرح دعوی در مراجع قضایی با مراجعه به نهادهای سازشی، اختلافات پیش آمده را با کدخدامنشی و ریش سفیدی حل و فصل کنند.

وی همچنین بیان کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانیان، اقداماتی صورت گرفته است که یکی از این اقدامات ارجاع پرونده به شعب ویژه صلح و سازش مستقر در زندان است که اعضای این شعب از مددکاران و روحانیون زندان هستند و با برگزاری جلسات متعدد و دعوت از طرفین پرونده شرایط آزادی زندانی از زندان را فراهم می آورند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.