حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
شناسه : 34468

موسی خلیل الهی در بازدید از ساختمان در حال احداث دادسرای بستان آباد با اشاره به اهتمام مدیریت دادگستری استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان اظهارکرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام گرفته و برخلاف محدودیت های اعتباری قوه قضاییه برای چند پروژه نیمه تمام در استان اعتبار مناسب جذب شده و به […]

پ
پ

موسی خلیل الهی در بازدید از ساختمان در حال احداث دادسرای بستان آباد با اشاره به اهتمام مدیریت دادگستری استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان اظهارکرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام گرفته و برخلاف محدودیت های اعتباری قوه قضاییه برای چند پروژه نیمه تمام در استان اعتبار مناسب جذب شده و به زودی روند اجرا و تکمیل این پروژه ها سرعت خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی از پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی احداث ساختمان دادسرای‌عمومی و انقلاب بستان آباد خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با تکمیل و بهره برداری از این ساختمان در آینده ای نزدیک مشکل کمبود فضای اداری برای کارکنان و مراجعان دستگاه قضایی در بستان آباد رفع شود.


حضور سرزده رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در دادگستری شهرستان بستان‌آباد

رئیس کل دادگستری همراه با نواپور معاون قضایی دادگستری و مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات استان آذربایجان شرقی سرزده و بدون اطلاع قبلی در دادگستری شهرستان بستان آباد حضور یافت و از شعب مختلف بازدید کرد.

خلیل الهی ضمن دیدار با همکاران اداری و قضایی در نشستی با رئیس دادگستری و دادستان بستان آباد مشکلات این حوزه قضایی را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.