حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
شناسه : 34457

مهدی بخشی به همراه ۷۰ نفر از قضات دادسرای این شهر در زندان مرکزی استان حضور یافت و ضمن دیدار چهره به چهره با ۵۰۰ نفر از مددجویان، به درخواست ها و مشکلات آنها رسیدگی کرد. در این دیدار که بالغ بر ۴ ساعت به طول انجامید، دستورات مقتضی جهت حل مشکلات تعدادی از مددجویان […]

پ
پ

مهدی بخشی به همراه ۷۰ نفر از قضات دادسرای این شهر در زندان مرکزی استان حضور یافت و ضمن دیدار چهره به چهره با ۵۰۰ نفر از مددجویان، به درخواست ها و مشکلات آنها رسیدگی کرد.

در این دیدار که بالغ بر ۴ ساعت به طول انجامید، دستورات مقتضی جهت حل مشکلات تعدادی از مددجویان زندان مرکزی کرمان را صادر و بر رعایت حقوق شهروندی مدددجویان تاکید کرد.

وی تعیین تکلیف افراد تحت قرار و بازداشت شدگان حاضر در بازداشتگاه موقت کرمان را مورد تاکید قرار داد و پیگیری جدی سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را خواستار شد.

وی رعایت حقوق شهروندی مددجویان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: باید شرافت، عزت و کرامت زندانیان به مانند گذشته مورد توجه قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.