حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
شناسه : 34290

در ادامه بازدیدها از حوزه های قضایی خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد برای دومین بار در سال جاری از حوزه قضایی نهبندان بازدید کرد. بازدید مجدد از حوزه قضایی نهبندان به منظور بررسی وضعیت ارتقاءکمی و کیفی عملکرد قضات و کارکنان این حوزه قضایی صورت گرفت. حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی […]

پ
پ

در ادامه بازدیدها از حوزه های قضایی خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد برای دومین بار در سال جاری از حوزه قضایی نهبندان بازدید کرد.

بازدید مجدد از حوزه قضایی نهبندان به منظور بررسی وضعیت ارتقاءکمی و کیفی عملکرد قضات و کارکنان این حوزه قضایی صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد با حضور در شعب ودفاتر شعب دادگستری شهرستان نهبندان، از فعالیت های انجام شده و همچنین محقق شدن مواردی که در سفر قبلی توصیه شده بود مطلع شد.

در جریان این بازدید معاونین قضایی رئیس کل نیز با بررسی پرونده های جریانی مختومه ها در جریان روند رسیدگی ها قرار گرفتند.

لازم بذکر است اکثر شعب و دفاتر شعب دادگستری نهبندان در بازه زمانی دو بازدید رئیس کل دادگستری استان، نسبت به افزایش مختومه ها، کاهش ورودی و عملکرد مثبت اهتمام ویژه داشتند که مورد تشویق و تقدیر رئیس کل دادگستری قرار گرفتند.

رئیس کل در ادامه بازدید از حوزه ی قضایی نهبندان از پروژه های عمرانی در دست احداث و منازل سازمانی این حوزه سرکشی کرد.

رئیس دادگستری نهبندان و دادستان این شهرستان در جلسه ای که به منظور بررسی ارتقاء کمی و کیفی عملکرد قضات و کارکنان این حوزه قضایی با حضور رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی برگزار شد، به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

بازدید رئیس کل دادگستری استان از زندان نهبندان و رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان در ادامه سفر رئیس کل به شهرستان نهبندان به منظور رسیدگی به مشکلات زندانیان و استماع صحبتهای زندانیان زندان نهبندان به صورت حضوری با آنان به گفتگو پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد در جریان بازدید از زندانیان در دیدار حضوری با آنان به مشکلات آنان رسیدگی کرد و دستورات لازم قضایی در خصوص مرخصی، استفاده از پابند الکترونیک، تسریع در رسیدگی و درخواست تخفیف در مجازات زندانیان صادر کرد.

وی در جلسه ای که با حضور مسئولین زندان استان و شهرستان نهبندان برگزار و طی گزارشی که مدیر زندان ارائه کرد از نقاط قوت و همچنین مشکلات و نیازهای این زندان،مطلع شد . همچنین موضوعات حرفه آموزی زندانیان نیز در این جلسه مطرح که در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

گفتنی است در جریان بازدید وسرکشی رئیس کل دادگستری استان از زندان نهبندان، معاونین قضایی رئیس کل، مدیر کل زندان های استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان نهبندان، و مدیر زندان نهبندان وی را همراهی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.