حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
شناسه : 34275

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مسئولان ارشد قضایی و مدیران اجرایی استان از معدن قوش داشی دره حیران، گمرکات آستارا و پل تاریخی فلزی در منطقه مرزی این استان بازدید کرد. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه برداشت از […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مسئولان ارشد قضایی و مدیران اجرایی استان از معدن قوش داشی دره حیران، گمرکات آستارا و پل تاریخی فلزی در منطقه مرزی این استان بازدید کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه برداشت از معدن قوش داشی متعارض با پیوسته‌های محیط زیستی است، اظهار کرد: ۷۰۰ خانواده در این منطقه زندگی می‌کنند و تنها منبع آب شرب این مکان چشمه آن است که طبق اظهار نظر کارشناسان با فعالیت این معدن چشمه خشک شده و بیش از ۱۳۰۰ نفر از آب شرب محروم خواهند شد.

وی با بیان اینکه معدن قوش داشی از میراث کهن، تاریخی و باستانی استان است، تصریح کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان هرگونه برداشت از این معدن ممنوع بوده و اداره کل میراث فرهنگی باید اقدامات لازم در خصوص ثبت تاریخی این معدن را به اتمام برساند.

آقایی در ادامه بازدید از گمرکات آثار اشاره کرد و افزود: بازسازی و تکمیل پروژه‌های ناتمام محوطه گمرکات باید هرچه زودتر با تأمین اعتبار لازم به مرحله بهره‌برداری برسد.وی به توضیح بازدید مسئولان قضایی استان از پل تاریخی فلزی با قدمت ۸۰ ساله در مرز آستارا پرداخت و گفت: پل فلزی بین المللی در مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان دارای اهمیت ویژه در تجارت بین دو کشور بوده که در جهت تعویض و بهسازی آن مناقصه‌ای برگزار شد که به دلیل عدم شرکت هیچ شرکتی در این مناقضه به بازرسی استان دستور داد شد تا اقدامات لازم در راستای تعمیر و مرمت آن با ترک تشریفات مرسوم آغاز کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.