حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
شناسه : 33967

 یحیی جعفری از مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران بازدید کرد و ضمن دریافت ارائه گزارش از واحدهای مختلف مدیریت فرهنگی استان، طی مراسمی با اهدای لوح سپاس از زحمات همکاران ساعی در این مجموعه تقدیر کرد. وی در نشست تخصصی در جمع همکاران این مجموعه بیان کرد: اهمیت و تاثیر امور فرهنگی بر کسی پوشیده […]

پ
پ

 یحیی جعفری از مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران بازدید کرد و ضمن دریافت ارائه گزارش از واحدهای مختلف مدیریت فرهنگی استان، طی مراسمی با اهدای لوح سپاس از زحمات همکاران ساعی در این مجموعه تقدیر کرد.

وی در نشست تخصصی در جمع همکاران این مجموعه بیان کرد: اهمیت و تاثیر امور فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و امور فرهنگی که غالبا با روح و روان انسان در ارتباط است که اگر با مطالعه و هدف گذاری همراه باشد، تاثیر آن در عملکرد نمایان خواهد شد.

وی گفت؛ از جمله اهداف امور فرهنگی بالا بردن حس مسئولیت پذیری و اراده در انجام وظایف و افزایش امید در جامعه هدف است.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در ادامه اظهار کرد؛ امروزه اگر اراده پرسنل با منشأ حس روحی و تکلیف نباشد، نمی توان انتظار داشت در ازای حقوق مالی تعیین شده با لحاظ مشکلات معیشتی فراوان، کارآیی لازم را داشته باشند و لذا فعالیت فرهنگی وقتی موفق خواهد بود که هم موجب تکامل شخصیتی افراد و هم موجب ارتقای عملکرد و کارآیی شود.

در ابتدای این بازدید حجت الاسلام و المسلمین نظری مدیریت امور فرهنگی دادگستری استان به ارائه گزارشی از عملکرد همکاران فرهنگی استان پرداخت و از فعالیت برجسته محاکم تهران در امور فرهنگی تشکر کرد و نماد فرهنگی را به نمایندگی از معاونت‌ منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران، تقدیم دادگاه های عمومی و انقلاب تهران کرد

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین زمانی معاون امور کیفری رئیس کل و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران را همراهی می کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.