حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
شناسه : 33525

علی دهقانی در جلسه ستاد دیه استان، اظهار کرد: با تلاش اعضای ستاد و خیرین و گذشت شکات پرونده، زمینه آزادی ۱۳۵ نفر از مددجویانی که به واسطه جرایم مالی غیرعمد و ناتوانی در پرداخت دیه در زندان به سر می‌بردند، فراهم شد. وی ادامه داد: میزان بدهی این افراد بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان […]

پ
پ

علی دهقانی در جلسه ستاد دیه استان، اظهار کرد: با تلاش اعضای ستاد و خیرین و گذشت شکات پرونده، زمینه آزادی ۱۳۵ نفر از مددجویانی که به واسطه جرایم مالی غیرعمد و ناتوانی در پرداخت دیه در زندان به سر می‌بردند، فراهم شد.

وی ادامه داد: میزان بدهی این افراد بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان بود که ۲۶ میلیارد آن توسط شکات پرونده بخشیده شد و مابقی آن توسط خیرین و اعضای ستاد مردمی دیه استان تامین و پرداخت شد.

دهقانی با بیان این که عملکرد این ستاد نتیجه یک کار جمعی و مشارکتی است، گفت: ستاد دیه استان از همه کسانی که می‌توانند در این میان گره‌ای باز کنند، دعوت به مشارکت می‌کند.

وی ادامه داد: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، یک کار نیک است که هم در ترویج سنت حسنه سازش و هم سنت نوع‌دوستی و کمک به نیازمندان، موثر است.

دهقانی گفت: این افراد اغلب به‌واسطه غفلت و سهل‌انگاری و عدم محاسبه دقیق در تعهدات خود گرفتار و یا مرتکب جرایم غیرعمد شده‌اند و آزادی آن‌ها خطری برای جامعه ندارد بلکه بازگشت آن‌ها به کانون خانواده و زندگی سالم برای جامعه مفیدتر است.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سال گذشته نیز ۳۷۷ نفر مددجوی جرایم غیرعمد با بدهی بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان، به همت و کمک خیرین و اعضای ستاد دیه و گذشت شکات از زندان‌های استان آزاد شدند.

دهقانی تصریح کرد: هم اکنون ۱۸۴ مددجوی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان هستند که امیدواریم با همت اعضای ستاد دیه و کمک خیران، تدبیر قضات در صدور احکام و گذشت شکات پرونده، تا پایان سال تعداد مددجویان نیازمند در زندان‌های استان به عدد صفر برسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.