حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
شناسه : 33313

 اولین نشست فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی استان گیلان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در این نشست با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات بی شمار استان گیلان، اظهارکرد: قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و امکان صادرات به روسیه […]

پ
پ

 اولین نشست فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی استان گیلان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در این نشست با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات بی شمار استان گیلان، اظهارکرد: قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و امکان صادرات به روسیه و کشورهای عضو اوراسیا فرصت مغتنمی جهت افزایش اشتغال زایی برای مردم گیلان است.

رئیس شورای قضایی استان با انتقاد از سوء مدیریت‌ها در استان و عدم استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، تصریح کرد: دستگاه قضایی همواره در کنار کارآفرینان ایستاده است و مشکلات حقوقی و قضایی آنان را در چارچوب قانونی مرتفع خواهد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: احیای مجدد کارخانه‌های پوشش و ابریشم گیلان و برگرداندن زمین رشت الکتریک به دولت نمونه ای از حمایت های دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی است که طی سالیان گذشته از چرخه تولید خارج شده بودند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز با اشاره به اینکه این نشست از این پس به صورت فصلی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این جلسه در خصوص راه کارهای اشتغالزایی و استفاده از بسترها و ظرفیت‌های استان و رفع محرومیت زدایی بحث و تبادل نظر شد.

احمد آقایی همچنین با بیان اینکه استان گیلان استانی با سند کشاورزی و گردشگری است، اظهار کرد: امید است که تلاش های بیشتری در راستای صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای هم جوار در جهت اشتغال جوانان این استان صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.