حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
شناسه : 33209

 حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسدالله جعفری در پنجمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی که در دادگستری استان اصفهان برگزار شد، شهادت نیروهای مدافع امنیت در حوادث و اغتشاشات اخیر را به عموم مردم و خانواده‌های این شهدا تسلیت گفت. وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با مسببان حوادث اخیر افزود: دستگاه قضایی […]

پ
پ

 حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسدالله جعفری در پنجمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی که در دادگستری استان اصفهان برگزار شد، شهادت نیروهای مدافع امنیت در حوادث و اغتشاشات اخیر را به عموم مردم و خانواده‌های این شهدا تسلیت گفت.

وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با مسببان حوادث اخیر افزود: دستگاه قضایی استان از کلیه نهادهای دولتی، انتظامی و امنیتی می‌خواهد تا با تشکیل کمیته ‌تخصصی و تجمیع مستندات این حوادث، تمامی خسارت‌هایی که بر اماکن، امکانات و اموال عمومی و خصوصی وارد شده است را با دقت بررسی و به دستگاه قضایی اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: علاوه بر کیفرهایی که برای مرتکبان، اغتشاشگران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی در نظر گرفته خواهد شد آنها را به جبران تمامی خسارت‌های وارده به نظام، دولت و مردم ملزم خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین ‌جعفری خطاب به اصنافی که نسبت به شرایط صنف خود معترض هستند، بیان کرد: چنانچه صنفی نسبت به شرایط موجود و کمبودها معترض است باید صف خود را از اغتشاشگران جدا سازد و طبق مقررات قانونی به بیان اعتراضات خود اقدام کنند تا از حمایت دستگاه قضایی بهرمند شود.

وی در ادامه با ورود به بحث قاچاق چوب و ذغال، دستور تدوین طرحی کارشناسی شده و جامع در امر شناسایی علل و عوامل و راهکارهای مبارزه با قاچاق چوب و ذغال در استان را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین تامین هزینه‌های کارشناسی و دادرسی در پرونده‌های تغییر کاربری، تصرف اراضی ملی و انفال را ضروری دانست و تشکیل کارگروهی ویژه در جهت پیگیری این امر را خواستار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری از طرح آمایش سرزمین به‌عنوان راهکاری در جهت پیشگیری از اتلاف سرمایه‌ها در سرمایه‌گذاری یاد و خاطرنشان کرد: اگر در تدوین و اجرای طرح‌های آمایش سرزمینی، قاعده‌مند و صحیح عمل شود و نهادهای ذیربط در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در زمینه های مختلف بر اساس آن عمل کنند از بسیاری از اختلافات، تخلفات و تغییر کاربری های غیرمجاز و غیراصولی و هدر رفت منابع طبیعی و سرمایه های عمومی و خصوصی جلوگیری خواهد شد.

وی در پایان نیز بر لزوم پیگیری اجرای کامل قانون حدنگار و تعیین تکلیف مالکیت تمام اراضی استان تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.