حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
شناسه : 32704

 شهرام کرمی در حاشیه بازدید از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه، با اشاره به عضویت این سازمان در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان، اظهار کرد: باتوجه به مرزی بودن کرمانشاه در ورود حجم قابل توجهی کالای قاچاق به آن، این سازمان نیز به عنوان متولی تعیین تکلیف […]

پ
پ

 شهرام کرمی در حاشیه بازدید از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه، با اشاره به عضویت این سازمان در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان، اظهار کرد: باتوجه به مرزی بودن کرمانشاه در ورود حجم قابل توجهی کالای قاچاق به آن، این سازمان نیز به عنوان متولی تعیین تکلیف کالای قاچاق حساسیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری سایر دستگاه های ذیربط سازمان اموال تملیکی کرمانشاه در بحث تخلیه و توزیع کالاهای موجود در انبارها رتبه برتر کشور را دارد.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر رسوب کالا در این انبارها به صفر رسیده و تنها دستگاه های ماینر وجود دارند که آن هم به دلیل اینکه تصمیم گیری در مورد وضعیت آنها صورت نگرفته، بلا تکلیف مانده اند.

وی در ادامه ضمن ابراز رضایت از وضعیت ساماندهی انبارهای اموال تملیکی استان، عنوان کرد: شرایط خوبی را از این نظر در استان داریم که زحمات مسئولین آن جای قدردانی دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.