حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
شناسه : 32373

در راستای صیانت از حقوق عامه و تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان دستگاه قضا در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، ابراهیم شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه امروز (یکشنبه ۱۳ شهریورماه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان دیدار و با بررسی پرونده‌های آن […]

پ
پ

در راستای صیانت از حقوق عامه و تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان دستگاه قضا در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، ابراهیم شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه امروز (یکشنبه ۱۳ شهریورماه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان دیدار و با بررسی پرونده‌های آن ها دستورات لازم را در جهت رفع مشکلاتشان صادر کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌ قضاییه انجام شد، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه به استماع مشکلات و در خواست‌های مراجعه کنندگان پرداخت و در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری حقوق مراجعان تصمیماتی اتخاذ کرد.

گفتنی است که شاهرخیان در این دیدار مردمی راهکار های لازم را به مراجعه کنندگان ارائه و ضمن تسریع در رسیدگی با مسئولان مربوطه مکالمه تلفنی برقرار کرد تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

در ادامه این برنامه ابراهیم شاهرخیان ، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از موضوعات مهم در حوزه منابع نیروی انسانی و نگهداشت نیرو بحث معیشتی، رفاهی و مالی پرسنل آن دستگاه است.یکی از مهم ترین درخواست هایی که توسط پرسنل از ابتدای مدیریت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضاییه مطالبه می‌شد بحث معیشتی، رفاهی و اقداماتی در خصوص مسکن و نیازمندیها است.

وی افزود: در دیدار مردمی امروز مراجعان پیگیری هایی در حوزه مسکن داشتند بنابراین توضیحاتی در خصوص سیاست ها و برنامه های پیش رو قوه قضاییه در زمینه بحث معیشتی، رفاهی و اقداماتی در خصوص مسکن و… داده شد با توجه به اینکه مسکن یکی از مهمترین موضوعات بوده اقدامات بسیار خوبی در این حوزه در حال انجام است و نتیجه آن تا اواخر امسال ابلاغ می‌شود.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه اظهار کرد: در خصوص مسکن همکاران قوه قضاییه و حل این موضوع، تفاهم های خوبی با وزارت مسکن و شهرسازی منعقد شده است که نتایج تا اواخر امسال منعکس می‌شود.

وی در ادامه گفت: در ملاقات مردمی امروز همکاران استان ها درباره زمان اجرا و کیفیت فوق العاده خاصی که در مجلس تصویب شده است سوالاتی داشتند که توضیحات دقیق داده شد.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه بیان کرد: همچنین اقدامات صورت گرفته در زمینه مراکز رفاهی، زائرسرا ها، مهمانسرا ها، هتل ها و سیاست های معاونت در خصوص توسعه موضوعات رفاهی نیز یکی از نکاتی بود که مورد درخواست همکاران قوه قضاییه بود.

گفتنی است که یکی از درخواست های ملاقات مردمی امروز مربوط به شرکت تعاونی مسکن اداره کل امور اداری و استخدامی قوه قضاییه( پروژه پرسپولیس هشت بهشت واوان اسلامشهر) با ۲۸۵ نفر عضو است که آورده تحویل واحد ۷۰ متری مسکونی ۱۸ ماه پس از عقد قرارداد در واوان اسلامشهر مبادرت به اخذ وجه مبلغ ۹۲ میلیون تومان کرده و شرکت تعاونی در مورد تحویل واحدهای مسکونی اسفند ۱۳۹۹ از ایفای تعهدات خود خودداری کرده و اقدامی در جهت ساخت واحد های مسکونی نکرده است تقاضاکنندگان خواستار ایفای تعهدات شرکت و تحویل واحدهای مسکونی هستندتاکنون نیز در این خصوص به مراجع قضایی طرح شکایت صورت نگرفته و تقاضای مساعد جهت رفع مشکل را دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.