حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
شناسه : 31519

محمدجعفرعبدالهی از حوزه‌های قضایی میامی و بیارجمند بازدید کرد. وی گفت: در راستای اجرای ماموریت های سند تحول و تعالی قضایی سال ۱۴۰۱ و به منظور نظارت ویژه بر نحوه خدمت رسانی به مراجعان، به صورت غیر رسمی از حوزه های قضایی سراسر استان بازدید انجام می شود تا به صورت سرزده حُسن اجرای امور […]

پ
پ

محمدجعفرعبدالهی از حوزه‌های قضایی میامی و بیارجمند بازدید کرد.

وی گفت: در راستای اجرای ماموریت های سند تحول و تعالی قضایی سال ۱۴۰۱ و به منظور نظارت ویژه بر نحوه خدمت رسانی به مراجعان، به صورت غیر رسمی از حوزه های قضایی سراسر استان بازدید انجام می شود تا به صورت سرزده حُسن اجرای امور و حفظ کرامت مراجعان مشاهده و بررسی شود.

وی در ادامه به نتایج حاصل از این بازدید اشاره و گفت: پیگیری روند رسیدگی، نظم و دقت در حفظ و نگهداری پرونده ها در شعب، انجام بموقع دستورات قضایی، بررسی دلایل موجودی شعب و همچنین رسیدگی توام با سرعت و دقت در پرونده های مهم و کثیرالاصحاب مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری سمنان بیان کرد: در گفت‌وگوی چهره به چهره با کارکنان قضایی و اداری آن حوزه‌های قضایی اهتمام جدی به کاهش موجودی شعب، ارتقاء کیفیت در خدمت رسانی به مردم، اصلاح روابط بین طرفین دعوی با ارجاع پرونده ها به شورای حل اختلاف و خودداری از دعوت غیر ضروری افراد و بهره‌برداری از امکانات و تجهیزات فناوری اطلاعات در ارتباط آنلاین با اصحاب پرونده به لحاظ رعایت احوال مردم و صرفه جویی در هزینه های ایاب و ذهاب آنان مورد توصیه بود.

جعفرعبدالهی بیان کرد: دستگاه قضایی ملجاء و پناهگاه امن و امین مردم بشمار می آید و زیبنده نیست درخواست های قانونی مراجعان به موقع و بهنگام بررسی نشود؛ به همین منظور انتظار می رود کارکنان قضایی و اداری نیز شنونده مطالب مراجعین بوده و دغدغه مندانه پیگیر مسایل قانونی مراجعین باشند تا اعتماد و رضایت عمومی به دستگاه قضایی بیش از پیش با افزایش همراه باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.