حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
شناسه : 31402

سید محسن دهنوی با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در دوران تحول و تعالی در زمینه احیای واحدهای تولیدی در کشور، گفت: از زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه اقدامات مفید و مؤثری پیرامون موضوع تولید و رفع موانع آن رقم خورده است. وی تأکید کرد: همچنین اقدامات دستگاه قضا امیدهای […]

پ
پ

سید محسن دهنوی با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در دوران تحول و تعالی در زمینه احیای واحدهای تولیدی در کشور، گفت: از زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه اقدامات مفید و مؤثری پیرامون موضوع تولید و رفع موانع آن رقم خورده است.

وی تأکید کرد: همچنین اقدامات دستگاه قضا امیدهای زیادی را به ویژه در بین نخبگان صنعتی و تولیدی زنده کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همه امید دارند تا مشکلات گذشته قوه قضاییه اعم از اطاله دادرسی و عدم توجه به مقوله تولید و صنعت که منجر به تعطیلی کارخانه ها و صنایع شده بود، برطرف شود.

دهنوی با بیان اینکه بسیاری از نخبگان صنعتی امیدوار به این هستند که روندهای گذشته در زمینه موانع تولید اصلاح شود، تصریح کرد: اقدامات رئیس دستگاه قضا در جهت رفع چالش‌های تولید و صنعت بوده است.

دهنوی با اشاره به بازدیدهای میدانی رئیس دستگاه قضا در زمینه احیای واحدهای تولیدی، تأکید کرد: معاونین رئیس قوه قضاییه و رؤسای دادگستری استان ها بازدیدهایی را در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی انجام داده اند و تمام این موارد نشان از این دارد که حرکت قوه قضاییه در راستای احیای واحدهای تولیدی جدی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تأکید کرد: به تناسب نامگذاری سال ۱۴۰۱، قوه قضاییه نیز در این مسیر اقدامات خوبی را آغاز کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست‌های رئیس دستگاه قضا و معاونین وی در راستای احیای واحدهای تولیدی تصریح کرد: این روند امیدوارانه‌ای که برای رفع موانع تولید از سوی دستگاه قضا آغاز شده حتما منتج به اقدامات اثربخش خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.