حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
شناسه : 31157

دهقانی در مورد عملکرد شورای حل اختلاف استان گفت: در راستای تأسیس شوراهای حل اختلاف تخصصی امور شهرداری، بنا به دستور رئیس قوه قضاییه در مورد تشکیل شوراهای حل اختلاف ویژه در امور مدیریت شهری این امر در دستور کار قرار گرفته و در دست اقدام است. رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در راستای اقدامات جلوگیری […]

پ
پ

دهقانی در مورد عملکرد شورای حل اختلاف استان گفت: در راستای تأسیس شوراهای حل اختلاف تخصصی امور شهرداری، بنا به دستور رئیس قوه قضاییه در مورد تشکیل شوراهای حل اختلاف ویژه در امور مدیریت شهری این امر در دستور کار قرار گرفته و در دست اقدام است.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در راستای اقدامات جلوگیری محکومان به قصاص و در نتیجه تلاش مجموعه توسعه حل اختلاف استان در سال گذشته تعداد ۶۰ فقره پرونده و در سه‌ماهه اول سال جاری تعداد ۲۰ فقره پرونده قصاص به صلح و سازش منجر شده است.

وی گفت: شعب تخصصی دیگری نیز در حال حاضر در شوراهای حل اختلاف از قبیل شعب ویژه پزشکان، نظام مهندسی، املاک، کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، تخصصی اتاق بازرگانی، ویژه کانون اصلاح و تربیت اهواز، ویژه خانواده شهدا و ایثارگران فعال هستند.

دهقانی در مورد میزان حضور در اجتماعات مردمی و مساجد و گفت‌وگو با مردم( ملاقات مردمی) طی یکسال گذشته گفت: در این مدت ۱۴ جلسه ملاقات مردمی همراه با معاونان برگزار و به درخواست های ۶۵۵ نفر رسیدگی شده است .

وی ادامه داد: همچنین ۸۹۲ جلسه با حضور روسا و دادستان های استان تشکیل شد که در این جلسات مشکلات ۵۲ هزار و ۹ نفر مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفته است.

دهقانی گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۱۶ فقره گزارش مردمی به این دفتر ارسال شده است که جهت پیگیری به شعب مختلف دادگستری و ادارات غیر دادگستری ۲۱۰ نامه ارسال شد. همچنین در دو ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون تعداد ۸۴ گزارش دریافت، که ۷۰ فقره نامه جهت پیگیری این گزارشات ارسال شده است.

وی گفت: همچنین در بازدید از منطقه محروم زرگان تعداد ۸ گزارش مربوط به حیطه کاری شعب دادگستری دریافت شد که به همه‌ی آنها رسیدگی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.