حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
شناسه : 31138

 عمران علی‌محمدی با همراهی ۳۰ نفر از مسئولان قضایی استان در راستای پایش و غربالگری زندانیان با حضور در زندان مرکزی ایلام با زندانیان دیدار و به بررسی مشکلات قضایی آنان پرداختند. در طول یک ماه گذشته، این ششمین بار است که رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی با زندانیان دیدار می کنند […]

پ
پ

 عمران علی‌محمدی با همراهی ۳۰ نفر از مسئولان قضایی استان در راستای پایش و غربالگری زندانیان با حضور در زندان مرکزی ایلام با زندانیان دیدار و به بررسی مشکلات قضایی آنان پرداختند.

در طول یک ماه گذشته، این ششمین بار است که رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی با زندانیان دیدار می کنند و به بررسی مشکلات قضایی آنان می پردازند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام از تمامی زندان های استان بازدید کرد و بی واسطه با زندانیان دیدار داشت.

تعامل اثربخش مراجع قضایی به پیشبرد اهداف سازمانی و توسعه فعالیت های اصلاحی و تربیتی کمک می کند و با اجرای مستمر طرح های پایش و غربالگری پرونده های قضایی زندانیان شاهد کاهش جمعیت کیفری و اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان خواهیم بود.

گفتنی است در این بازدید ۳۰ نفر از مراجع قضایی اعم از دادستان ها، رؤسای دادگاه ها، دادیاران دادسرای عمومی و انقلاب و… با زندانیان دیداری چهره به چهره داشتند و به درخواست های آنان رسیدگی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.