حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۶
شناسه : 31021

 دادستان مرکز استان ایلام به همراه مدیرعامل آبفای استان و مدیرکل بحران استانداری در خصوص مدیریت بحران آب از تصفیه خانه و خط انتقال آب کمربندی شرقی ایلام بازدید کردند.  دادستان ایلام در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب، از مراحل مختلف تصفیه آب بازدیدو بیان کردند مسئله […]

پ
پ

 دادستان مرکز استان ایلام به همراه مدیرعامل آبفای استان و مدیرکل بحران استانداری در خصوص مدیریت بحران آب از تصفیه خانه و خط انتقال آب کمربندی شرقی ایلام بازدید کردند.

 دادستان ایلام در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب، از مراحل مختلف تصفیه آب بازدیدو بیان کردند مسئله آب از حساسیت بسیار بالایی برخورداراست و شرکت آب و فاضلاب باید اهتمام جدی‌ای در خصوص تأمین آب بهداشتی داشته باشد.

در این بازدید دادستان یادآور شدند که کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی در سال‌های اخیر موجب شده است تا گرمای هوا زودتر شروع شود بحران کم آبی در ایلام‌ جدی است. بنابراین بایستی مدیریت بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.

بخشنده خاطر نشان کرد: شرکت آبفای استان می بایست علاوه بر تعویض لوله های قدیمی آب شرب که اکثرا هم فرسوده شده نسبت به مدیریت آب اقدام و اشخاصی که در سطح شهر نسبت به انشعاب غیر مجاز اقدام کرده اند به دستگاه قضایی معرفی شوند.

در همین راستا دادستان مرکز استان از دیوار مخزن قدیمی ذخیره آب شهر ایلام که در مجاور کمربندی شمالی شهر ایلام قرار دارد بازدید به عمل آوردند. و مقرر کردند با توجه به اینکه دیوار این مخزن قدیمی و فرسوده شده و در حال حاضر هیچ گونه استفاده ایی از این مخزن نمی شود و هر آن احتمال ریزش دیوار و بروز حادثه می شود می بایست ظرف یک هفته شرکت آبفای استان نسبت به تخریب با رعایت حفظ حریم و راه اقدام و نتیجه به دادستانی مرکز استان اعلام و ارسال شود.

وی در پایان تاکید کرد: در اربعین امسال، شاهد تردد زوار بیشتری نسبت به سالهای گذشته هستیم که می طلبد مسئولین استان آمادگی لازم را داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.